موشک باران اسراییل توسط گردان عزالدین قسام/ گنبدآهنین تحقیر شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۳:۵۸:۲۹
کد خبر: ۷۳۸۷۴۶
موشک باران اسراییل توسط گردان عزالدین قسام/ گنبدآهنین تحقیر شد
مقاومت فلسطین چندین ساعت مواضع دشمن صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزگری های اخیرش در نوار غزه هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، گردان های عزالدین قسام در واکنش به تشدید تنش ها در نوار غزه و سرزمین های اشغالی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: مقاومت چندین ساعت مواضع دشمن صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزگری های اخیرش در نوار غزه هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.

همچنین؛ گردان های القدس - شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین- اعلام کرد: با وجود تحمل هزینه های بسیار، مقاومت هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه نمی دهد قواعد نبرد را تغییر دهد. ما تعهد می دهیم در چارچوب قاعده حمله در مقابل حمله، به اقدامات متجاوزانه دشمن صهیونیستی پاسخ دهیم.

شبکه تلویزیونی العربیه نیز به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: از شامگاه چهارشنبه تاکنون 70 موشک و راکت از نوار غزه به سوی شهرک های اسرائیلی (صهیونیست نشین) شلیک شده و سامانه گنبد آهنین تنها 11 موشک را رهگیری و منهدم کرده است.

در همین حال؛ وزارت بهداشت فلسطین بامداد پنجشنبه اعلام کرد: در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

نظر شما