فعال سیاسی اصلاح طلب:

ناکارآمدی احمدی نژاد را ریز بگوییم، یک دفترچه می‌شود/ بهترین پاسخ به احمدی نژاد بی‌توجهی است

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۰۳:۰۳
کد خبر: ۷۳۹۷۷۳
ناکارآمدی احمدی نژاد را ریز بگوییم، یک دفترچه می‌شود/ بهترین پاسخ به احمدی نژاد بی‌توجهی است
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: احمدی نژاد در تلاش است که دوباره در افکار عمومی جامعه شکل بگیرد. بهترین کار این است که در مقابل این رفتارها با سکوت و انفعال مخاطبین روبرو شود.

«عبداله ناصری»، فعال سیاسی اصلح طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص رفتارهای اخیر احمدی نژاد گفت: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، جدای از اینکه یک بخش کوچکی از فضای اجتماعی یا جامعه مدنی را در اختیار دارد، امروز همه بحرانهایی که کشور با آن رو به رو است حاصل مدیریت غلط و به تعبیر خودش مدیریت جهانی ایشان است.

او گفت: بحران تحریم و آثار آن و ساختار فاسد نظام دیوانسالاری که کشور را فرا گرفت حاصل مدیریت غلط دولت احمدی نژاد است. حیف و میل شدن بخش اعظمی از سرمایه مالی و معنوی کشور، ایجاد خصومت و  بد دلی میان قوا و نیروهای مدیریتی کشور که اگر بخواهیم اینها را ریز بگوییم یک دفترچه میشود.

ناصری عنوان کرد: ساز و کار جدید و این بحرانها را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، نیروهای احمدی نژاد در دوره او پدید آوردند البته تنها مقصر رئیس دولت نهم و دهم نبود، کسانی که با او همراه بودند در این وضعیت نقش دارند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: احمدینژاد از نظر روانشناختی شخصی هست که کنار نمینشیند و عشق بازگشت به قدرت، بدست آوردن قدرت و آوردن نیروهایش به عرصه را دارد. بنابراین در شرایط حساسی که کشور قرار دارد، میخواهد یک نقطه عطفی را شکل بدهد.

 او اظهار کرد: شاید عملکرد قوه مجریه در 5 سال گذشته و در همه حوزه ها قابل دفاع  نباشد اما واقعیت این است که آقای روحانی بخش اعظمی از سرمایه مدیریتی، مالی و اقتصادی کشور را برای رفع مشکلات مالی حاصل از دوره 8 ساله دولت نهم و دهم برعهده گرفت.

ناصری تصریح کرد: امروز در شرایطی هستیم که نظام سیاسی جمهوری اسلامی تصمیم گرفته با یک سری واقعیت های روی میز آشنا شود. در این شرایط برهمزدن فضای سیاسی و اجتماعی توسط  آقای احمدی نژاد می تواند او را به اهدافشان نزدیک کند

این فعال سیاسی بیان کرد: احمدی نژاد در تحلیل های گذشته نیز، دولت آقای روحانی را نطفه ای از دولت آقای رفسنجانی می‌دانست. احمدی نژاد دشمن اصلی و رقیب اصلی هاشمی رفسنجانی بود.

او در پاسخ به این سوال که چه برخوردی باید با این رفتار احمدی نژاد صورت گیرد، گفت: عاقلانه ترین راه این است که هیچ عکس العملی در حوزه رسانه، قضایی و سیاسی نباید صورت گیرد.

ناصری گفت: احمدی نژاد در تلاش است که دوباره در افکار عمومی جامعه شکل بگیرد؛ بهترین کار این است که در مقابل این رفتارها با  سکوت و انفعال مخاطبین روبرو شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز