فعال سیاسی اصلاح طلب تشریح کرد؛

دلیل انتشار بیانیه اعضای سابق سازمان مجاهدین درباره وضعیت کشور

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۶:۱۹:۴۰
کد خبر: ۷۳۹۸۸۸
دلیل انتشار بیانیه اعضای سابق سازمان مجاهدین درباره وضعیت کشور
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه این بیانیه ذهن کنشگران و احزاب نوپا را به خود مشغول کرده است، گفت: امضاکنندگان این بیانیه اعضای یکی از تشکل های بسیار تأثیرگذار در دهه اول جمهوری اسلامی بودند که در سال 89 منحل شد.

«عبدالله ناصری»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در خصوص بیانیه ای که از سوی تعدادی از اصلاح طلبان نوشته شده است، گفت: کنش‌گران سیاسی احزاب اگر امکان حضور و فعالیت داشته باشند یکی از تکالیف جدی آنها این است که در بزنگاه های بحران و نابسامانی، مواضع خود را بیان کنند تا یک هوشیاری و زنگ خطری در جامعه شکل بگیرد.

او گفت: صورت کلی این بیانه این بود که ما برای حل مشکلات کشور باید معقول و عاقلانه موضع خود را روشن کنیم و امضاکنندگان این بیانیه حد و مرز خود را  برای چندمین بار اعلام کردند.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: برای اینکه جامعه مدنی کمتر با بحران ناکارآمدی سیاسی کشور رو به رو شود، بهتر است خط مشی های جدیدی را اتخاذ کرده و روش‌ها و تاکتیک‌های  گذشته تغییر کنند.

ناصری بیان کرد: امضاکنندگان این بیانیه اعضای یکی از تشکل های بسیار تأثیرگذار در دهه اول جمهوری اسلامی بودند که در  سال 89 منحل شد. امروز برای اولین بار بود که اعضای قدیمی سازمان  مجاهدین انقلاب در یک جمع بندی، تصمیم جدیدی را با امضای حقیقی افراد اتخاذ کردند.

او با بیان اینکه این بیانیه ذهن کنشگران و احزاب نوپا را به خود مشغول کرده است، افزود: از درون این بیانیه، بیانیه ای دیگر با تلاش جمعی از اصلاح طلبان به امضا رسید.

ناصری افزود: بیانیه جدید هنوز در رسانه های داخلی نیامده است، امضاکنندگان آن افراد و  مسئولین   شورای مرکزی و شورای سیاسی سازمان مجاهدین انقلاب بودند. این بیاینه جدید هم در واقع با امضای جبهه مشارکت سابق امضا شده است.

بنابر این گزارش، جمعی از فعالان اصلاح طلب با صدور بیانیه‌ای ضمن مروری بر وضع موجود به ارایه راهکارهایی برای برون رفت کشور از شرایط موجود پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز