فرمانده نیروی زمینی ارتش:

آماده‌ایم توانمندی دفاعی خود را در اختیار کشورهای همسایه قرار دهیم/ روی پای خود ایستاده‌ایم

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۶:۰۶
کد خبر: ۷۴۰۱۴۵
آماده‌ایم توانمندی دفاعی خود را در اختیار کشورهای همسایه قرار دهیم/ روی پای خود ایستاده‌ایم
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش، در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خودشان ایستاده‌اند و ما می‌توانیم این توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادرمان قرار دهیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو گفت: بر اساس اوامر مطاع مقام معظم رهبری یکی از عرصه‌های مهم روی پای خود ایستادن، خودکفایی در عرصه دفاعی است، بنابراین ما همه کسانی که در یگان‌های نیروی زمینی دارای اندیشه‌های نورانی هستند و می‌توانند استعدادهای خود را در قالب اختراعات و ایجاد طرح بروز دهند، تشویق و ترغیب می‌کنیم.

وی اظهار کرد: طرح‌های همه کسانی که می‌توانند ابداعات و اختراعاتی داشته باشند را در قالب جشنواره ایده پردازی شهید نامجو هر ۶ ماه یک‌بار در تهران متمرکز می‌کنیم و داوران و بهره‌برداران عرصه‌های مختلف دفاعی از این دستاوردها بازدید کرده و آنچه که مورد نیازشان باشد را به تولید انبوه می‌رسانیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: امروز نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش، در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خودشان ایستاده‌اند و ما می‌توانیم این توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادرمان قرار دهیم.

حیدری افزود: در قالب طرح لبیک ۲۸ از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت کرده‌ایم و امروز ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داریم و این دستاوردها می‌تواند علاوه بر نیروهای مسلح در اختیار سایر اقشار جامعه هم قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز