نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی:

وزارت صنعت مشوق‌های صادراتی را بیشتر کند/ چاپ بروشور و کاتالوگ معرفی محصولات را به حاشیه می‌برد

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۱:۲۱
کد خبر: ۷۴۰۲۴۳
وزارت صنعت مشوق‌های صادراتی را بیشتر کند/ چاپ بروشور و کاتالوگ معرفی محصولات را به حاشیه می‌برد
نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی نمایشگاه‌ها، غرفه‌داران بیش از معرفی فیزیکی محصول و بازاریابی آن، روی به چاپ بروشور و کاتالوگ می‌آورند که در این بین، اصل موضوع و هدف اصلی گم می‌شود.

«محمد عزیزی»، نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، به خبرنگار برنا گفت: در کل برپایی این نمایشگاه را با وجود کم و کاستی‌هایی که دارد، مثبت می‌بینم. نمایشگاه یک فرصت مناسب برای بازاریابی بوده و خوب است که غرفه‌داران از این فضا به نحو احسن استفاده کنند زیرا در برخی نمایشگاه‌ها، غرفه‌داران بیش از معرفی فیزیکی محصول و بازاریابی آن، روی به چاپ بروشور و کاتالوگ می‌آورند که در این بین، اصل موضوع و هدف اصلی گم می‌شود.

وی افزود: صاحبان صنایع ما باید تلاش کنند که در نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور جدی داشته باشند و از طرفی خوب است که وزارت صنعت هم در طول سال، نمایشگاه‌های بین‌المللی با کیفیتی را برگزار کند که تولیدکنندگان داخلی در حضور خارجی‌ها بتوانند محصولات خود را به نمایش بگذارند. این کار تاثیر بسیار بالایی در اقتصاد کشور خواهد داشت.

عزیزی بیان کرد: اینکه همه استان‌ها در این نمایشگاه حضور دارند قابل تقدیر است زیرا تولیدکنندگان با یکدیگر آشنا می‌شوند و در همین ارتباطات امکان اینکه بتوانند برای هم بازار جدیدی را تعریف کنند، وجود دارد. در حال حاضر پررنگ‌تر شدن ارتباط مدیران صنایع با یکدیگر یک اتفاق مهم و حائز اهمیت برای صنعت کشور بوده و امید است این مسیر بهتر از همیشه ادامه یابد.

وی در پایان گفت: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه این است که مردم با محصولات ایرانی آشنا می‌شوند که تا قبل از آن از تولید نمونه داخلی آن باخبر نبودند. به نظر من وزرات صنعت باید مشوق‌های صادراتی خود را برای تولیدکنندگان داخلی بیشتر کند زیرا کمک به معرفی کالاهای ایرانی، کاری ارزشمند و در جهت پویایی اقتصاد ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز