شب جهنمی آل سعود/ غافلگیری عربستان از زمین و آسمان

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۴:۵۹:۱۵
کد خبر: ۷۴۰۴۹۳
شب جهنمی آل سعود/ غافلگیری عربستان از زمین و آسمان
نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله بامداد امروز یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد را به سمت مواضع مزدوران ائتلاف سعودی شلیک کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله بامداد روز سه شنبه یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد را به سمت محل تجمع عناصر مزدور ائتلاف سعودی در ساحل غربی این کشور شلیک کردند.

یک منبع امنیتی یمن اعلام کرد که این موشک دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

نیروهای یمنی روز جمعه گذشته نیز یک فروند موشک «بدر1» به سمت پادگان نظامی ارتش سعودی در منطقه ظهران در عسیر شلیک کردند.

همچنین، حملات موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع ارتش عربستان در نزدیکی گذرگاه مرزی علب استان عسیر و پایگاه عرعر استان جیزان به مجروحیت تعدادی از مزدوران سعودی انجامید.

سانه های سعودی به شلیک یک موشک بالستیک یمنی به سوی استان نجران عربستان اذعان کردند و مدعی شدند که این موشک رهگیری شد. 

همچنین؛ تک تیراندازان یمنی یک نظامی سعودی را در کوه مشعل استان جیزان عربستان و 2 مزدور را در منطقه الجبلیه شهر التحیتا استان حدیده یمن از پای درآوردند و تک تیراندازن یمنی در نزدیکی ارتفاعات "جبل الدود" در استان جیزان عربستان 5 نظامی سعودی را مورد هدف قرار دادند.

3 خودروی نظامی مزدوران سعودی در حملۀ نیروهای یمنی به مواضع آنها در نزدیکی پایگاه السدیس در استان نجران عربستان منهدم شد. 

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن نظامیان سعودی را در پایگاهی جدید در شهر الربوعه استان مرزی عسیر زیر آتش گرفت و تک تیراندازان یمنی یک نظامی سعودی را در ایست دیده بانی "قشبه" از پای درآوردند. 

شایان ذکر است؛ حملات موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع ارتش عربستان در نزدیکی گذرگاه مرزی علب استان عسیر و پایگاه عرعر استان جیزان به مجروحیت تعدادی از مزدوران سعودی انجامید.

2 خودرو درپی انفجار چند بمب در مسیر حرکت آنها در نزدیکی پایگاه السدیس استان نجران عربستان منهدم شد که در پی آن 13 مزدور سعودی به هلاکت رسیدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن در نزدیکی ارتفاعات "جبل الدخان" استان جیزان عربستان گروهی از مزدوران سعودی را به هلاکت رساندند و زخمی کردند. 

همچنین؛ نیروهای یمنی در نزدیکی ارتفاعات "جبل الدخان" استان جیزان عربستان یک خودروی سعودی را منهدم کردند و تعدادی اسلحه و مهمات به غنیمت گرفتند. 

نظر شما