نماینده تهران در مجلس دهم:

طرح سوال از رئیس‌جمهور فضای کشور را ملتهب‌تر می‌کند

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۷:۱۶
کد خبر: ۷۴۰۸۴۷
طرح سوال از رئیس‌جمهور فضای کشور را ملتهب‌تر می‌کند
نماینده تهران در مجلس دهم در خصوص اینکه یکی از نمایندگان موضوع عدم‌کفایت رئیس‌جمهور را مطرح کرده بود، گفت: در شرایط کنونی طرح چنین صحبت‌هایی به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست و مطمئناً به منافع کشور کمک نکرده بلکه ضربه خواهد زد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «سیده فاطمه ذوالقدر» نماینده تهران در مجلس دهم در خصوص اینکه یکی از نمایندگان موضوع عدم‌کفایت رئیس‌جمهور را مطرح کرده بود، گفت: در شرایط کنونی طرح چنین صحبت‌هایی به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست و مطمئناً به منافع کشور کمک نکرده بلکه ضربه خواهد زد. 

وی تأکید کرد: اگر در سطح مدیریتی کشور مشکل‌داریم باید روی به تعامل و گفت‌وگو بیاوریم و با همفکری راهی را برای بهبود اوضاع و بالا بردن سطح زندگی مردم پیدا کنیم. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بحث‌ترمیم کابینه مطرح است و نمایندگآن‌هم منتظرند تا رئیس‌جمهور عزم خود را برای تقویت کابینه عملی کند. اکنون اقتصاد کشور نیازمند تغییرات جدی است و همگان منتظر راهبردهای جدید اقتصادی از سوی دولت هستند، اما طرح موضوع سؤال از رئیس‌جمهور آن‌هم درزمانی که دشمنان بی‌شماری چشم به کشور ما دارند صحبتی درست و منطقی نیست. 

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طرح موضوع عدم‌کفایت رئیس‌جمهور در شرایطی که ترامپ ایران را وارد جنگ اقتصادی کرده و با تحریم‌های آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال ضربه زدن به‌نظام است می‌تواند فضای داخلی کشور را ملتهب و هزینه زیادی را روی دست نظام بگذارد.

 

 

نظر شما