با صدور بیانیه‌ای؛

سفارت ایران حمله تروریستی در افغانستان را محکوم کرد

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۰:۴۲
کد خبر: ۷۴۱۴۲۲
سفارت ایران حمله تروریستی در افغانستان را محکوم کرد
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه ای حمله تروریستی اخیر علیه محصلان یک مرکز آموزشی در افغانستان را محکوم کرده و با خانواده‌های حادثه دیدگان ابراز همدردی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه سفارت کشورمان در کابل درباره حمله تروریستی اخیر در افغانستان به این شرح است:

«سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل حمله ددمنشانه علیه محصلان بی گناه یک مرکز آموزشی در کابل را در آستانه عید بزرگ مسلمانان که می‌تواند محملی برای اجماع و همدلی میان مسلمانان بویژه گروه های مختلف در افغانستان باشد، محکوم و با خانواده های شهدا و مجروحین این حادثه تروریستی ابراز همدردی می کند.

 در حالیکه حمله به غیرنظامیان و افراد بی‌دفاع در هیچ مکتبی مجاز شمرده نمی‌شود، این حادثه دردناک که طی آن تعداد زیادی از دانش آموزان بی گناه به خاک و خون کشیده شدند نشان می‌دهد که  عاملان آن دشمنان اسلام و انسانیت هستند که با نقش بر آب شدن توطئه هایشان در تفرقه افکنی بین مسلمانان مظلوم افغانستان، اینک جوانان بی دفاع آنها را هدف گرفته اند.

با اطمینان به اینکه اینگونه حملات نمی تواند تلاش های موثر برای آوردن آینده ای باثبات و امن در افغانستان را تحت تأثیر قرار دهد از درگاه خداوند متعال آمرزش روح پاک شهدا و شفای عاجل مجروحین را طلب می کنیم».

نظر شما