یادداشت؛

تهدید به قتل رئیس جمهور قانونی/ اثبات شبهات مرگ پدر

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۵:۳۳
کد خبر: ۷۴۲۹۶۸
تهدید به قتل رئیس جمهور قانونی/ اثبات شبهات مرگ پدر
فاطمه هاشمی رفسنجانی

روز پنج شنبه ۲۵ مردادماه، جمعی از به اصطلاح طلاب حوزه علمیه قم با تجمع، شعارهای تهدید آمیزی علیه دولت و رییس جمهوری قانونی کشور سردادند و بطور ضمنی و تلویحی او را به ترور و قتل به شیوه قتل مرحوم آیت ا... هاشمی و خفه کردن دراستخر تهدید کردند.

شعارهایی که این جمع (لابد مجوز از وزارت کشور هم داشته اند) آزادانه علیه دولت سر دادند و یا نوشته هایی که بر سر چوب های عاریه ای که باید بلافاصله بعد از انجام ماموریت، به صاحبانش پس می دادند، دارای چندین شبهه و پیامهای معنادار است که در صورت پیگیری مسولان ذیربط، البته اگر اراده ای برای اینکار داشته باشند یا بتوانند، می تواند روشن کننده ابهامات مرگ مشکوک مرحوم پدرم باشد که تاکنون علیرغم پیگیری های خانواده، هنوز بی پاسخ مانده است.

اولا" سکوت معنادار مسولان رده بالای نظام و قضایی کشور، در مورد ادعای کاملا کذب "استخر فرح" که تاکنون بارها وبارها، توسط عوامل و محافل شناخته شده تندرو و افراطی، مطرح شده و می شود به خودی خود، شبهات را در مورد طراحی یک ترور، آنهم در محلی که بعدها بتوان به عنوان" استخر فرح" در اذهان جا انداخت، تقویت می کند.

ثانیا"، تهدید رییس جمهوری منتخب مردم در حوزه علمیه که باید منادی وحدت و انسجام در کشور باشد به قتل شبیه مرحوم پدرم، صراحتا"مرگ ایشان را ترور و قتل آنهم خفه کردن در آب اعلام می‌کند!

این مهم علاوه بر اینکه شبهات و ابهامات اعلام شده توسط اعضای خاندان در مورد مرگ مشکوک پدرم را که تاکنون بی پاسخ مانده است قوت می بخشد، وظیفه دستگاه های قضایی و امنیتی را یک بار و همیشه برای پاسخ به سوالات و ابهامات مردم که مدام از ما سوال می کنند و روشن شدن ابعاد این موضوع دو چندان می کند.

اگر بخواهند البته کار سختی نیست؛ کافی است از شعار دهندگان یا گردانندگان و روسای آنان سوال کنند چگونه و با چه روشی می خواهند تهدید خود را عملی کنند؟!

نظر شما
پرونده ویژه