عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس:

آوردن موبایل به صحن مجلس و کمیسیون‌ها ممنوع می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۹:۵۰
کد خبر: ۷۴۳۱۶۲
آوردن موبایل به صحن مجلس و کمیسیون‌ها ممنوع می‌شود
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس خبر داد و گفت:صحن علنی محل مذاکره و تصویب قانون و نظارت بر اجرای قانون است و باید نمایندگان متمرکز باشند، ولی همراه بودن تلفن همراه این تمرکز را از صحن علنی گرفته است.

«سید حسین نقوی حسینی»، عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا،در خصوص طرح ممنوعیت موبایل گفت: صحن علنی محل گفت و گو، مذاکره، تصویب قانون و نظارت بر اجرای قانون، تفحص و استیضاح و... است. نیاز است نمایندگان در مباحثی که مطرح می شود متمرکز باشند، ولی همراه بودن تلفن همراه این تمرکز را از صحن علنی گرفته است.

او عنوان کرد: فردی در صحن به عنوان موافق یک قانون صحبت می کند و همه سرگرم موبایل هستند و واقعا تمرکز ندارند، در چنین شرایطی چگونه انتظار داریم قوانین محکم و بدون نقص تصویب شود.

حسینی تصریح کرد: پیشنهاد اصلاح یکی از مواد آیین نامه را داده و یک تبصره اضافه  کردیم که ورود تلفن همراه به صحن علنی و کمیسیون ها ممنوع شود.

او ادامه داد: باید بیرون از مجلس جایی را طراحی کنند که همه تلفن هایشان را آنجا بگذارند و وقتی که نماینده ها تماس واجبی داشتند، بیرون آمده و تماسش را انجام دهند تا با این کار تمرکز روی قانونگذاری بیشتر شود.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه دیروز این طرح اعلام وصول شد، افزود: به زودی این طرح مورد بررسی قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز