مشاور رسانه‌ای رییس دفتر رییس جمهور:

آیت‌الله هاشمی کشور را از فراز و نشیب عبور داد

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۴:۵۲
کد خبر: ۷۴۵۳۶۸
آیت‌الله هاشمی کشور را از فراز و نشیب عبور داد
مشاور رسانه‌ای رییس دفتر رییس جمهور گفت: آیت الله هاشمی در زمان بحران ها ریاست کشور را داشتند و توانستند کشور را از فراز و نشیب مختلف عبور دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «فریدون وردی نژاد»، مشاور رسانه‌ای رییس دفتر رییس جمهور، در مراسم افتتاح موزه رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نشست امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز و پاسداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی است که در قالب همایش «راهکار عبور از بحران و توسعه کشور ایران براساس روش و منش هاشمی رفسنجانی» دنبال می شود.

او افزود: ایشان در طی سال های مختلف پیش رو در جهت اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بودند. این نشست به منظور جمع بندی و بهره بری از سیره آیت الله هاشمی با همکاری و همگامی نهاد ریاست جمهوری، مجمع تشخیص و دفتر نشر معارف برگزار می شود و همچنین خبرگزاری ها و سایر عزیزانی که علاقه مند به ایشان هستند. سپاسگزارم از بیت شریف آیت الله هاشمی که اجازه دادند این نشست در افتتاح خانه موزه منعقد شود تا راه کار ایشان را به عنوان دستمایه ای برای حرکت کشور دنبال کنیم.

مشاور رسانه‌ای رییس دفتر رییس جمهور گفت: آیت الله هاشمی در زمان بحران ها ریاست کشور را داشتند و توانستند کشور را از فراز و نشیب مختلف عبور دهند. اقتصاد ایران پس از جنگ و در دوران سازندگی از رکود درآمد و خصوصی سازی شکل گرفت و میلیون ها شغل و فرصت در عرصه های گوناگون ایجاد شد. در دوره ایشان در کنار حرکت های دفاعی کشور حرکت های سازندگی هم‌شکل گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز