در پی نقل قول اشتباه در کانال‌های خبری منتشر شد؛

اطلاعیه مهم وزارت خارجه پس از حضور ظریف در برنامه «حالا خورشید»

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۲:۰۰
کد خبر: ۷۴۵۵۶۷
اطلاعیه مهم وزارت خارجه پس از حضور ظریف در برنامه «حالا خورشید»
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای از مردم خواست برای مطالعه متن دقیق سخنان وزیر امور خارجه در برنامه حالا خورشید به خبرگزاری های معتبر مراجعه کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، برخی کانال های خبری نقل قول هایی از «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه، در برنامه «حالا خورشید» نوشته اند که در حقیقت سوالات «رضا رشیدپور» مجری برنامه است.

مثلا اینکه مردم از دوگانگی رفتار ما با امریکا خسته شده‌اند، من به بازنشسته‌ای که حقوقش دیر واریز می‌شود و ... نمی‌توانم بگویم الکی خوش باشید، مدام می‌خواهیم بگوییم آمریکا عددی نیست و هر وقت مشکل پیش می‌آید می‌گوییم آمریکا این کار را کرد و مردم از این دوگانگی خسته شده‌اند، تلاش اروپا کافی نبوده و حاضر نشدند هزینه را بپردازند.

در این راستا وزارت امور خارجه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ به آگاهی می رساند متاسفانه برخی کانال های خبری به اشتباه سخنان مجری برنامه حالا خورشید را بجای اظهارات جناب آقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه منتشر کردند که بدینوسیله ضمن دعوت از رسانه ها به دقت در نقل قول ها، از مردم شریف ایران دعوت می شود، علاوه بر مراجعه به خبرگزاری های معتبر، مشروح این گفتگو را در نوبت باز پخش آن (امروز ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سوم سیما) مشاهده فرمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز