معاون اول رییس جمهور وارد همدان شد؛

رویداد همدان ۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای معرفی این شهر به جهان است

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۴۶۱۲۳
رویداد همدان ۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای معرفی این شهر به جهان است
معاون اول رییس جمهور به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی همدان پایتخت گردشگری آسیا 2018،‌ دقایقی پیش وارد همدان شد و از سوی استاندار و جمعی از مدیران استان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس جمهور، در بدو ورود به فرودگاه همدان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک میلاد امام هادی (ع) و هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در این سفر با استاندار و مدیران استان در خصوص مسائل استانی تبادل نظر و تلاش خواهیم کرد بخشی از مشکلات پیش روی توسعه استان را مرتفع سازیم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه استان همدان از ظرفیت های بسیار زیادی در بخش های مختلف تاریخی، تمدنی، فرهنگی، صنعتی و کشاورزی برخوردار است خاطر نشان کرد: استان همدان در همه این بخش ها بعنوان یکی از استان های پیشرو نقش ویژه ای بر عهده دارد.

وی با اشاره به انتخاب همدان بعنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 تصریح کرد: این رویداد فرصت خوبی برای معرفی هر چه بهتر ظرفیت های استان همدان به مردم کشور و سایر ملت های جهان است. 

جهانگیری از گردشگری بعنوان یکی از محورهای اصلی توسعه یاد کرد و با اشاره به جاذبه ها و ظرفیت های فراوان ایران در حوزه گردشگری گفت: ایران می تواند با اتکا به این ظرفیت ها در زمینه جذب توریسم علمی، پزشکی و فرهنگی گام های موثری بردارد.

معاون اول رییس جمهور اظهار امیدواری کرد مسئولین و مردم استان همدان بتوانند با استفاده از این فرصت بوجود آمده نسبت به معرفی همدان به مردم دنیا اقدام کنند و براساس گزارش رییس سازمان میراث فرهنگی میزان استقبال گردشگران خارجی به همدان در سال جاری رشد قابل توجهی داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز