درباره علت ادای احترام به پرچم اقلیم کردستان شمال عراق؛

قاضی‌پور از پاسخ‌های ظریف قانع شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۲:۲۴
کد خبر: ۷۴۸۴۲۱
قاضی‌پور از پاسخ‌های ظریف قانع شد
نماینده مردم ارومیه در مجلس از پاسخ‌های وزیر امور خارجه در خصوص علت ادای احترام به پرچم اقلیم کردستان شمال عراق قانع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز (یکشنبه، 11 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی مجلس از پاسخ‌های وزیر امور خارجه در خصوص علت ادای احترام به پرچم اقلیم کردستان شمال عراق قانع شد.

گفتنی است علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیح سوال نادر قاضی‌پور از وزیر امور خارجه در خصوص علت ادای احترام به پرچم اقلیم کردستان شمال عراق گفت: نماینده سوال کننده با اشاره به شرکت وزیر امور خارجه در مراسم تشییع جنازه مرحوم طالبانی تأکید کرد با توجه به اینکه تعداد زیادی از نمایندگان مجلس عراق به علت اینکه تابوت در پرچم کردستان عراق پیچیده شده بود مراسم را تحریم کردند، وزیر خارجه حضور پررنگی در مراسم داشت؛ علت حضور وزیر امور خارجه زیر پرچم کردستان عراق با توجه به مواضع جمهوری اسلامی ایران چیست.

نجفی خوشرودی تأکید کرد: در ادامه وزیر امور خارجه در پاسخ به سوال قاضی‌پور تأکید کرد که در بغداد پرچم عراق بر روی تابوت پیچیده شده بود و همه منتظر تشریفات دیگری بودیم که در اقلیم کردستان عراق پرچم عوض شد لکن با این تغییرات نحوه برخورد و ادای احترام ایستاده، منحصر به بنده نبود و حضور ما در آنجا حضور خوبی بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نادر قاضی‌پور از پرسش‌های وزیر امور خارجه قانع نشد و سوال به صحن علنی مجلس برای بررسی بیشتر ارسال شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز