نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

عملکرد وزارت ورزش در بازی‌های جاکارتا مناسب بود/ بانوان موفقیت‌های خوبی کسب کردند/ لزوم تلاش برای کسب جایگاه در دنیا

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۴۸۸۰۳
عملکرد وزارت ورزش در بازی‌های جاکارتا مناسب بود/ بانوان موفقیت‌های خوبی کسب کردند/ لزوم تلاش برای کسب جایگاه در دنیا
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در مسابقات آسیایی جاکارتا به ویژه در بخش بانوان موفقیت‌های خوبی به‌ دست آوردیم و براساس نتایج اعلام شده تیم ایران در میان کشورهای آسیایی وضعیت خوبی داشت.

«داوود محمدی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی های آسیایی جاکارتا، گفت: در این مسابقات به ویژه در بخش بانوان موفقیت‌های خوبی به‌دست آوردیم و براساس نتایج اعلام شده تیم ایران در میان کشورهای آسیایی وضعیت خوبی داشت اما با این حال باید بیشتر تلاش کرد.

وی با بیان اینکه برای آمادگی تیم ها اقدامات خوبی در کشور انجام شد اما باید برای کسب جایگاه در دنیا تلاش کنیم، افزود: تیم های ایران در آسیا وضعیت خوبی دارند که باید بهتر شوند. در هر حال چند کشور وضعیت بهتری نسبت به ما داشتند، بنابراین باید ضعف ها شناسایی و بر طرف شوند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه اگر در جایی نیاز به بودجه بیشتر یا مدیریت بهتری هست سریع تر اقدام شده و نارسایی ها برطرف شوند، افزود: اگر در این زمینه برنامه ریزی بهتری صورت گیرد قطعا در آینده شاهد پیشرفت های بهتری خواهیم بود.

محمدی با بیان اینکه عملکرد وزارت ورزش در این زمینه خوب بوده و بهتر است همچنان به تلاش های خود برای موفقیت های بیشتر و بهتر ادامه دهد، ادامه داد: ما در سال‌های پیش در برخی از ورزش‌ها خوب کار کردیم و برخی از رشته‌های سنتی مثل کشتی نیز به ما تعلق دارد. رشته های دیگری نیز وجود دارند که علی رغم اینکه از نظر سنتی به ما مربوط نمی شد اما در آنها موفقیت کسب کردیم؛ مثل والیبال، بسکتبال، کاراته و ورزش های رزمی شرق آسیا.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت تیم های ایران در این ورزش ها حاکی از برنامه ریزی خوب در کشور است، تصریح کرد:  در هر صورت ما باید دنبال ورزش‌های دیگری که در دنیا وجود داشته و جایگاه دارند و جوانان به‌آن‌ها تمایل دارند بوده و زمینه برای رشد آن‌ها در استان‌های گوناگون و آموزش‌وپرورش فراهم کنیم تا روی آن‌ها کار شود تا در آینده نیز شاهد افزایش موفقیت هایمان باشیم.

نظر شما