زهرا ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات کشور یک عامل ندارد تا با سؤال از رئیس‌جمهور حل شود

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۶:۵۴:۳۴
کد خبر: ۷۵۰۸۱۳
مشکلات کشور یک عامل ندارد تا با سؤال از رئیس‌جمهور حل شود
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کشور یک عامل ندارد تا با سؤال از رئیس‌جمهور حل شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ زهرا ساعی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح موضوع سؤال رئیس‌جمهور توسط برخی نمایندگان، گفت: به‌طورکلی همه و مخصوصاً مسئولان باید در بیان صحبت‌های خود دقت نظر بیشتری داشته باشند. در شرایط کنونی و به دلایل مختلف، اقتصاد کشور وضعیت مناسبی را پشت نمی‌گذارد اما باید تلاش شود که کلیت نظام حفظ شود زیرا بابت استقرار نظام جمهوری اسامی ایران زحمات زیادی کشیده شده و باید قدر آن زحمات را دانست.

وی در ادامه افزود: چقدر خوب است که همه عادت کنیم که به مسائل مختلف به‌صورت صفر یا صد نگاه نکنیم؛ یعنی در بروز مشکلات اقتصادی کشور یک شخص و عامل خاص وجود ندارد بلکه عوامل زیادی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا یک اتفاق به وقوع بپیوندد. مثلاً اوضاع نابسامانی که اکنون در برخی حوزه‌های اقتصادی کشور به چشم می‌آید حاصل فشارهای بین‌المللی است و نباید در داخل کشور به دنبال یک مقصر خاص باشیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام 40 سال گذشته دشمنان قسم‌خورده‌ای داشته که تمام فکر و ذکر آن‌ها معطوف به تخریب کشور ما بوده و همیشه خواستند که موجودیت ایران را زیرا سؤال ببرند.

وی افزود: حال باوجوداین چنین مشکلاتی نباید مسائلی مطرح گردد که فضای کار در داخل هم سخت‌تر از همیشه شود. من معتقدم باوجود تمام مشکلاتی که در قسمت‌های مختلف کشور وجود دارد نباید نگاهمان به مسائل، سیاسی باشد. نمایندگان مجلس موظف‌اند نظارت دقیقی بر عملکرد دولت داشته باشند و قرار نیست نقش نظارتی خود را نادیده بگیرند ولی این نظارت باید همراه با تعامل و همکاری باشد تا مشکلات به‌مرور به حداقل برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از معضلات کشور که امروز تبدیل به دغدغه بسیاری از مردم شده ریشه در عملکردهای گذشته داشته و حال با فشارهایی که از سوی آمریکا و هم‌پیمانانش به ایران وارد می‌شود این مشکلات تشدید شده و چاره‌ای نیست جز اینکه با اتحاد، همفکری و تعامل روی به حل این مشکلات آوریم. متشنج کردن فضای کشور آن‌هم توسط مسئولان بسیار خطرناک است و این اتفاق می‌تواند به کمک دشمنان نظام بیاید تا جو را بیش‌ازپیش علیه ما کنند. در این شرایط انتظار است که دولت هم ارتباط خود را با مردم بیشتر کند و آن‌ها را بهتر و دقیق‌تر در جریان امور بگذارند. مقام معظم رهبری بارها بر تزریق امید در جامعه تأکید کردند و باید تلاشی دوچندان در جهت تحقق این شعار صورت گیرد. این روزها و با اوضاع و احوالی که در کشور حاکم است نیاز به اتحاد و امید به آینده لازم و ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز