فرمانده نیروی زمینی ارتش:

هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۶:۵۷
کد خبر: ۷۵۳۷۳۷
هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به ملت ایران این اطمینان را می‌دهم که هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش، روز یکشنبه در حاشیه بازدید از یگان های رزمی تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان در جمع خبرنگاران گفت: به ملت ایران این اطمینان را می دهم که هیچ خطری کشور را تهدید نمی کند و این کشور در آستانه جنگ نیست. البته این به معنای غافل شدن از اصل آمادگی نیست چرا که طبق امر رهبر انقلاب فرمانده کل قوا نیروهای مسلح باید همواره خود را در سنگر، احساس کنند.

وی بیان کرد : آمادگی دفاعی و رزمی ارتش به درجه ای از بازدارندگی رسیده که افراد مدعی دشمنی با ایران، امروز متوسل به حیله های دیگر غیر نظامی شدند.

امیر حیدری ادامه داد: تغییر روش دشمنان برای رویارویی با ایران نشات گرفته از حضور، ایستادگی و به خصوص تحقق اصل روی پای خود ایستادن در نیروی مسلح است.

وی اضافه کرد: نیروی زمینی ارتش 100 درصد تجهیزات دفاعی مورد نیاز خود را تولید کرده یا از تجهیزات تولید شده در وزارت دفاع و دیگر نیروهای مسلح استفاده می کند و این نیرو هیچگونه اتکا و نگاهی به کشورهای بیگانه ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: با توجه به اینکه به این جایگاه دست یافته ایم می توانیم تو دهنی محکمی به دشمنان بزنیم.

امیر حیدری اضافه کرد: تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان یکی از تیپ های مورد اتکای نیروی زمینی است و هدف از حضور در این تیپ بررسی وضعیت آمادگی رزمی و دفاعی آن است.

وی با یادآوری اینکه تیپ شهید قهرمان همدان سال گذشته رتبه نخست آمادگی رزمی و دفاعی را در نیروی زمینی کسب کرد افزود: بازدیدی از طرح های عمرانی این پادگان صورت گرفته و تمهیدات لازم برای شتاب دهی در اجرای آنها صورت می گیرد.

نظر شما