فعال سیاسی اصلاح طلب:

احمدی نژاد بگوید میلیاردها دلار که در زمان او گم شد، کجاست؟/ او می خواهد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد/ احمدی نژاد با پول هایی که ذخیره کرد، می خواهد یارانه یک میلیونی به مردم بدهد

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۴۹:۳۹
کد خبر: ۷۵۴۳۶۶
احمدی نژاد بگوید میلیاردها دلار که در زمان او گم شد، کجاست؟/ او می خواهد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد/ احمدی نژاد با پول هایی که ذخیره کرد، می خواهد یارانه یک میلیونی به مردم بدهد
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه احمدی نژاد این ذهنیت برایش پیش آمده که از آب گل آلود اقتصادی ماهی بگیرد، گفت: میلیاردها دلار سرمایه کشور را به باد فنا داد و الان می خواهد مجددا برای خود تجدید اعتبار کند.

«محمدصادق جوادی حصار»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص ادعاهای اخیر احمدی نژاد به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، گفت: آقای احمدی نژاد این ذهنیت برایش پیش آمده که از آب گل آلود اقتصادی پیش آمده ماهی خود را بگیرد و ناهنجاری ها و نابسامانی هایی که در دوره ایشان به وجود آمد و میلیاردها دلار سرمایه کشور را که باد فنا داد، کتمان و مجددا برای خود اعتبار کسب کند.

او تصریح کرد: در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و در طول تاریخ بیشتر از  زمان ایشان دلار نفتی به آن مقدار وارد کشور نکرده بودیم. ایشان اگر چنین ادعایی دارند بگویند که  دلار های نفتی  زمان خود را که دریافت کرده بودند، کجا رفت؟!

این کارشناس سیاسی در خصوص ادعای دیگر احمدی نژاد مبنی بر اختصاص یارانه 1 میلیون تومانی به هر نفر گفت: حتما پول هایی که در دوران خود ذخیره میکرد برای چنین روزهایی نگه داشته است زیرا از فضای عمومی اقتصاد ایران چنین چیزی بر نمی آید. حتما پول هایی که گم شد و ردش ناپیدا بود را احمدی نژاد پیدا کرده است.

او در خصوص اهمیت حضور رییس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل افزود: نباید این موضوع را سیاه و سفید کنیم زیرا هر ساله سران کشورها در نیویورک جمع می شوند  و از مواضع کشور خود دفاع کرده و حرف هایشان را می زنند و امری طبیعی به لحاظ دیپلماتیک است.

جوادی حصار در خصوص استیضاح های مکرر وزرا که مجلس در دستور کار خود قرار داده است، گفت: این موضوع به نوعی فرافکنی است زیرا همه می دانند مشکلات تنها دست دولت نیست. مشکلات کشور تنها به دست دولت و مجلس قابل حل نیست. 

او اظهار کرد: چنانچه مشکلی حل شود باید به دست مجلس باشد زیرا این مجلس است که برنامه تنظیم و مصوب می کند. از همه مهم تر این مجلس است که باید بر رفتار دولت نظارت داشته باشد. اگر ادعاهایی مبنی بر ناکارآمدی دولت مطرح می شود ابتدا  باید ناظران پاسخگو باشند که چرا به نظارت خود درست عمل نکردند و پرسشگری به هنگام و کارآمد نداشتند.

این کارشناس سیاسی اذعان کرد: از پشت تریبون مجلس جو جامعه را متشنج کردن کار درستی نبوده و مصداق کامل تشویش اذهان عمومی است. به نظر بنده این کار توسط نمایندگان جرم محسوب شده و خلاف  وعده و پیمانی است که با مردم و نظام بسته اند.

جوادی حصار با اشاره به اینکه نمایندگان مردم، پیمان بستند که در جهت میثاق های ملت و نظام عمل کنند که یکی از آنها ایجاد ثبات و پایداری در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، ادامه داد: نماینده ای که جو را متشنج کرده و سیاه نمایی می کند در مسیر تشویش اذهان عمومی و تشنج آفرینی در کشور گام بر می دارد.

او افزود: در این باره باید در کمیسیون های تخصصی مجلس صحبت شود ولی به جای اینکه در کمیسیون ها بحث جدی صورت می گیرد در صحن مجلس، و پشت تریبون بزرگ نمایی و سیاه نمایی می شود.

این کارشناس مسایل سیاسی با تاکید بر اینکه دولت بدون هماهنگی نظام و سایر قوا نمی تواند گامی بردارد، افزود: این وضعیت خوب نبوده و مسئولیت نمایندگانی که در مجلس این گونه رفتارها را از خود نشان می دهند، مضاعف است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز