سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران:

قانون مبارزه با رانت و فساد یک باره در مجلس رد شد

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۴:۳۸:۳۷
کد خبر: ۷۵۵۱۹۱
قانون مبارزه با رانت و فساد یک باره در مجلس رد شد
سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: آماده بودیم قانون مبارزه با رانت و فساد در مجلس تصویب شود که به یکباره توسط یک باند سیاسی از دستور کار خارج شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا پناهیان»، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد به موضوع مقاومت و امید پرداخت و با بیان اینکه اگر در جامعه ای امید نباشد، امید افراد هم به یاس تبدیل خواهد شد، گفت: همانطور که در رسانه های مخالفان نظام می بینیم، دشمنان در حال تولید یاس در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: شیطان چون خودش از رحمت الهی مایوس است، به هر کس می رسد سعی می کند در او یاس ایجاد کند؛ این یاس هم منشا حیات مادی و هم منشا حیات معنوی دارد؛ به عبارتی دیگر شیطان نمی خواهد در دنیا و آخرت ما رنگ خوشبختی را ببینیم.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران «مقاومت» را لازمه امید دادن به جامعه عنوان کرد و گفت: در قران کریم آمده است «اگر مومنان مقاومت کنند و استقامت داشته باشند، ما نعمت های آنها را زیاد خواهیم کرد».

حجت الاسلام پناهیان در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت نقش آموزش و پرورش در تقویت فرهنگ مقاومت افزود: آموزش و پرورش می تواند استقامت را با انگیزه قوی و حماسه ساز شدن به جوان های ما آموزش دهد.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: یک نماینده در مجلس شورای اسلامی وقتی می گوید هر چه استقامت کردیم اشتباه بوده و دشمن را به «جهان» تعبیر می کند، عملا به تولید یاس می‌پردازد؛ آیا این نماینده مجلس از دانش و عقل کافی برخوردار است که تاریخ استقامت 40 ساله جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد؟

حجت الاسلام پناهیان اظهار کرد: کسانی که در جامعه یاس تولید می کنند، کسانی هستند که فرهنگ مقاومت در ادبیاتشان نیست؛ کسانی که مقاومت را محکوم می کنند و می گویند راه ما از سازش عبور می کند. کسانی که جامعه را در بن بست تلقی می کنند؛ اینها یاس ایجاد می کنند؛ اینها تحت تاثیر ابلیس هستند.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران اضافه کرد: جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی است. ما در جنگ اقتصادی هم باید شرایطی ایجاد کنیم که هنگام پیروزی، مارش پیروزی بزنیم.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: آماده بودیم قانون مبارزه با رانت و فساد در مجلس تصویب شود که به یکباره توسط یک باند سیاسی از دستور کار خارج شد؛ بعضی از رانت خواری ها قانونا در کشور ما جرم نیست که قرار بود مجلس در این زمینه مصوبه ای بدهد و جلوی رانت خواری گرفته شود اما متاسفانه از دستور کار خارج شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز