معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران:

دشمن همواره با پاسخ کوبنده ایران مواجه شده است

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰:۳۱
کد خبر: ۷۵۵۵۷۹
دشمن همواره با پاسخ کوبنده ایران مواجه شده است
معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از همه جهات سعی در انزوا و شکستن اُبهت ایران را دارد اما همیشه با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران روبرو شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سامان نیازی»، معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکومیت حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: مدعیان حقوق بشر باید این حادثه تروریستی در مجامع بین المللی را محکوم کنند. این جنایات تروریستی، حقانیت جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش اثبات و مخابره می کند.

او افزود: دفاع مقدس ما محدود به ۸ سال جنگ تحمیلی با صدام و عواملش نمی شود، بلکه ۴۰ ساله است. دشمن از همه جهات سعی در انزوا و شکستن اُبهت ایران را دارد اما همیشه با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران روبرو شده است. جمهوری اسلامی ایران بیشترین قربانی را در راه مبارزه با تروریسم داشته و برای حفظ صلح و امنیت پایدار در منطقه مجاهدت های مقتدرانه را ادامه خواهد داد.

معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دشمن چه بخواهد چه نخواهد، جمهوری اسلامی ایران قدرت اثر گذار منطقه است. به توان نیروهای امنیتی خود ایمان داریم و با مرتکبین اصلی این جنایت هرچه سریعتر باید برخورد قاطع صورت گیرد.

نیازی تاکید کرد: تیتر های معنادار رسانه های بیگانه و ضد انقلاب بالاخص BBC، العربیه و استانداردهای دوگانه این رسانه ها از عدم به کار گیری واژه تروریست، گواه بسیاری از مسائل است. قطعا نیروهای امنیتی همه  توان خود را خواهند گذاشت تا دیگر شاهد ترس و اشک نوامیس سرزمینمان نباشیم.

او در پایان گفت: به خانواده شهدا تسلیت می گوئیم و از صمیم قلب ابراز همدردی می کنیم.

نظر شما