با صدور پیامی؛

لاریجانی بر ضرورت شناسایی عوامل حادثه تروریستی اهواز تاکید کرد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۳:۱۸
کد خبر: ۷۵۵۷۳۵
لاریجانی بر ضرورت شناسایی عوامل حادثه تروریستی اهواز تاکید کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی با محکومیت حمله تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح شهر اهواز، تاکید کرد: ضرورت دارد نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت نسبت به شناسایی عوامل و ایادی این حادثه تروریستی اقدام کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، در پیام «علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی، آمده است: وقوع حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از افراد نظامی و غیرنظامی شد موجب تأسف گردید.

این پیام می افزاید: این حرکت ناجوانمردانه که در آستانه نمایش غرورآفرین توانمندی‌های نظامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس توسط چند عنصر مسلح تکفیری و وابسته به گروه‌های معاند انجام شد بار دیگر عجز و ناتوانی دشمنان در مواجهه با اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران را نشان داد که چون توان مقابله با قدرت نظامی ایران را ندارند اینگونه با قساوت و کینه به روی کودک و زن و مردم بیگناه آتش می گشایند و دست به تحرکات خصمانه می‌زنند.

لاریجانی در این پیام تصریح کرده است: این جنایت در ادامه خباثت های چهل سال گذشته علیه انقلاب و نظام می باشد اما ملت ایران شهادت را افتخار خود می‌داند و اینگونه اقدامات هیچگونه خللی در اراده راسخ آنها نخواهد داشت و همچون گذشته استوار و ثابت قدم به دفاع از آرمان‌های خویش ادامه خواهند داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام یادآور شده است: ضرورت دارد نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت نسبت به شناسایی عوامل و ایادی این حادثه تروریستی اقدام کرده و آنان را به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

این پیام می افزاید: ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده این شهیدان عزیز از خداوند متعال برای شهدای گرانقدر حادثه علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می‌کنم.

نظر شما