نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

حمله تروریستی خللی در عزم مردم خوزستان ایجاد نمی‌کند

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۵:۵۷:۲۳
کد خبر: ۷۵۶۱۲۲
حمله تروریستی خللی در عزم مردم خوزستان ایجاد نمی‌کند
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم باید اصلاح شود و مطمئنا در صورت اصلاح آنها، مشکلاتی از این قبیل نخواهیم داشت.

«همایون یوسفی»، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا، در خصوص حادثه تروریستی اهواز ضمن محکومیت این حادثه گفت: نهادهای امنیتی این موضوع را بررسی می کنند و ریشه این موضوع پس از بررسی اعلام خواهد شد.

او با بیان اینکه معاندین درصدد فضاسازی برای خودشان هستند، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قدری مقتدر است که اقدامات این چنینی تاثیری نخواهد داشت.

او بیان کرد: مردم استان خوزستان همانند سایر استان ها در کنار این نظام هستند و چنین اقداماتی، خللی در عزم آنها وارد نمی کند.

یوسفی تاکید کرد: مسئولیت و ریشه یابی این حادثه و اینکه چه کسانی این عملیات را انجام دادند، به زودی توسط نهادهای امنیتی مشخص می شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور افزود: ساختار اقتصادی و وضعیت معیشت مردم باید اصلاح شود. مطمئنا در صورت اصلاح آنها، مشکلاتی از این قبیل نخواهیم داشت.

او گفت: امیدواریم با عزم دولت بتوانیم مشکلات اقتصادی و اجتماعی را حل کنیم. نیروهای امنیتی همیشه از بروز حوادثی مانند حادثه تروریستی دیروز جلوگیری کردند اما ما باید هوشیار باشیم؛ زیرا دشمنان هیچگاه از اهداف خصمانه خود علیه نظام دست برنمی دارند.

این نماینده مردم در خصوص پیش روی تروریست ها به این مراسم گفت: شورای تامین استان و کشور در حال بررسی این موضوع است و هرچه سریعتر نتایج را اعلام خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز