ترامپ:

بسیاری از کشورهای منطقه از تصمیم آمریکا برای خروج از برجام حمایت کرده‌اند

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۰:۰۷
کد خبر: ۷۵۷۱۲۹
بسیاری از کشورهای منطقه از تصمیم آمریکا برای خروج از برجام حمایت کرده‌اند
ترامپ در ادعایی عجیب و در حالیکه که غیر از چند کشور مثل رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی خروج آمریکا از برجام را تایید کرده اند در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: بسیاری از کشورهای منطقه از تصمیم آمریکا برای خروج از برجام حمایت کرده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ترامپ در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد؛ نیروی نظامی ما از هر زمانی از تاریخ آمریکا قوی‌تر شده است. در کمتر از دو سال دولت من بیش از هر دولت دیگری در تاریخ کشورمان موفقیت داشته است. اقتصاد آمریکا برخلاف گذشته شکوفا شده است سه تریلیون دلار به دارایی ما افزوده شده است.

او گفت: من تمام رهبران این سالن احترام می‌گذارم.

او در خصوص کره شمالی گفت: با کره شمالی صحبت کردیم تا به جای دشمنی در شبه‌جزیره به سمت صلح حرکت کنیم.

او ادامه داد: در خاورمیانه هم رویکرد جدید ما تغییراتی تاریخی را منجر شده است. در سفرم به ریاض، یک مرکز جدید برای مقابله با تأمین مالی تروریسم افتتاح شد... امارات، عربستان و قطر میلیاردها دلار برای کمک به سوریه و یمن متعهد شده‌اند.

او در یاوه گویی های خصمانه ای علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: بسیاری از کشورهای منطقه از تصمیم آمریکا برای خروج از برجام حمایت کرده‌اند. در سالی که توافق به دست آمد، بودجه نظامی ایران ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد و ایران از آن پول برای تقویت و نفوذ خود در منطقه استفاده کرد.

رییس جمهور آمریکا ادامه داد: از همه ملت‌ها می‌خواهیم تا ایران را منزوی کنند.

ما به دولت‌های حامی تروریسم اجازه نخواهیم داد تا خطرناک‌ترین اسلحه‌های دنیا را در دست داشته باشند.

 

تکمیل می شود

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز