اتفاقی عجیب در فضای مجازی؛

جعل نامه از وزارت امورخارجه به وزیر صمت رسید

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۱:۰۶
کد خبر: ۷۵۷۴۴۷
جعل نامه از وزارت امورخارجه به وزیر صمت رسید
مدیر روابط عمومی وزارت صمت نامه منسوب به محمد شریعتمداری که در آن نام وزارت صنعت، معدن و تجارت اشتباه ذکر شده بود را جعلی دانست.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، امروز نامه ای با امضای محمد شریعتمداری، وزیر صمت، در فضای مجازی منتشر می شد که در آن نام این وزارتخانه به اشتباه "وزارت صنعت معدن کشاورزی" ذکر شده بود.

جعل

انتشار این نامه در صفحه شخصی سردبیر یکی از رسانه ها اما توجهات را بیشتر به خود جلب کرد و باعث شد پیام برازجانی در توئیتی به آن پاسخ دهد. نکته عجیب نامه این بود که از زمان روی کار آمدن محمد شریعتمداری، حسن یونس سینکی به عنوان معاون اقتصادی و بازرگانی فعالیت می کند ولی در نامه نوشته شده بود صادقی! و جالبتر اینکه صادقی دیماه 96 از معاونت اقتصادی وزارت صمت خلع شده است.

پیام برازجانی هم با اشاره به این گاف بزرگ در جعل نامه نوشت: 

پس از جعل عنوان کارمند برای تخریب کارشان به جعل امضاء وزیر رسیده،سردبیر نامه جعلی با امضای منتشر می‌کند،فقط نمی‌دانسته نباید از نامه دوره را برای تخریب شریعتمداری استفاده کند و بی‌اخلاقی را به نرساند!صادقی معاون نعمت‌زاده بوده!

 

لازم به ذکر است در ایام محرم برخی رسانه اظهارات موهن یک فعال فضای مجازی را به عنوان اظهارات مترجم وزارت خارجه منتشر کرده بودند که تکذیب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز