دبیرکل نُجَباء در مراسم "گرامی‌داشت پیروزی‌های محور مقاومت" در بیروت؛

پیروزی‌های متوالی مقاومت پروژه "خاورمیانه جدید" را ناکام گذاشت

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۵:۴۵
کد خبر: ۷۶۰۴۴۶
پیروزی‌های متوالی مقاومت پروژه خاورمیانه جدید را ناکام گذاشت
شیخ اکرم الکعبی با اشاره به پیروزی‌های متوالی محور مقاومت که پروژه "خاورمیانه جدید" را ناکام گذاشته و شرایط منطقه را تغییر داده، افزود: مقاومت به نیرویی تبدیل شده که قدرت‌های مستکبر جهانی را دچار وحشت کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء طی سخنانی در مراسم "گرامی‌داشت پیروزی‌های محور مقاومت" در بیروت پایتخت لبنان، بر وفاداری به اصول جهاد و مقاومت تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با اشاره به پیروزی‌های متوالی محور مقاومت که پروژه "خاورمیانه جدید" را ناکام گذاشته و شرایط منطقه را تغییر داده است، افزود: مقاومت به نیرویی تبدیل شده که قدرت‌های مستکبر جهانی را دچار وحشت کرده است و ما تا وقتی شرارت‌ها ادامه یابد، عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی گروه‌های مقاومت عراقی را قدرتی مؤثر در معادلات منطقه توصیف کرد که پیروزی‌های بزرگی را در برابر اشغالگران آمریکایی و تروریست‌ها رقم زده‌اند.

مقام عالی‌رتبه الحشد الشعبی در ادامه، مقابله همه‌جانبه با کلیه نیروهای اشغالگر اعم از امریکایی و صهیونیست و رژیم‌های مرتجع عربی را خواستار شد و بهبود مستمر شیوه‌های مقاومت را ضروری خواند.

شیخ اکرم الکعبی ضمن تمجید از ایستادگی مقاومت یمن در شرایط سخت محاصره و کمبود تسلیحات، اظهار داشت: حملات وحشیانه عربستان، کینه آل‌سعود علیه ملت یمن را ثابت کرد.

وی خاطرنشان ساخت: سعودی‌ها پس از آنکه ارتش یمن و نیروهای مردمی توانستند قدرت خود را افزایش داده و خاک عربستان را هدف قرار دهند، شروع به نابودی کامل ملت یمن کرده‌اند.

 

نظر شما