وزیر کشور درجمع خبرنگاران؛

اولین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تشکیل شد/هر دستگاهی باید سخنگو داشته باشد

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۴:۵۳
کد خبر: ۷۶۰۴۶۰
اولین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تشکیل شد/هر دستگاهی باید سخنگو داشته باشد
وزیر کشور با تاکید بر اینکه هر دستگاهی متولی امور دستگاه خود است و ما در امور دستگاه‌ها دخالت نمی کنیم افزود: هر دستگاهی باید مسئولی برای خود داشته باشد تا حرف درست و صحیح را به موقع به اطلاع مردم برساند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «رحمانی‌فضلی»، وزیر کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تشکیل شد افزود: این ستاد در جلسه سران قوا تصویب شد و هدف از آن این بود که در جهت آرامش، اطمینان، هماهنگی در امور اطلاع رسانی، پاسخگویی های به موقع توسط مسئولین و  دستگاه‌های ۱۹ گانه این ستاد انجام شود.

وزیر کشور تصریح کرد: در این جلسه همه اعضا شرکت کرده بودند و  قرار بر تکمیل سیاست های آن شد تا گروه های متعددی تشکیل شود و با اطلاع رسانی به موقع و دقیق و درست، با مردم ارتباط منطقی و مطلوبی ایجاد شود.

رحمانی فضلی عنوان کرد: باید خلأهای موجود در حوزه اقتصادی توسط خود دستگاه ها پوشانده و همچنین با انحرافاتی که در شرایط فعلی از طریق رسانه های خارجی اطلاع رسانی می شود برخورد لازم انجام شود.

  او بیان کرد: تعدد و تنوع اطلاع رسانی در دستگاه های مختلف  مردم را دچار اشتباه می کنند و باید  پاسخ مناسبی به مردم داده شود.

رحمانی‌فضلی ادامه داد:  با انگیزه‌ای که همه دوستان و با نیت فعالانه و خیری که در جهت این امر وجود دارد امیدواریم این خلاء ها را پر کنیم و پاسخ مناسبی به مردم دهیم.

او با تاکید بر اینکه درعرصه اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد و تمام کسانی که در این عرصه فعال است باید به ما کمک کنند،افزود: اولین موضوع بحث سیاستگذاری، هماهنگی و دقت در اطلاع رسانی است که باید با سرعت انجام شود و انتظار ما این است که رسانه ها در این عرصه جنگ اقتصادی و رسانه ای به ما کمک کنند.

او به بیانات امروز مقام معظم رهبری اشاره کرد، افزود: رسانه ها، فرماندهان جبهه های نبرد رسانه‌ای هستند.

رحمانی فضلی با اشاره به سابقه چندین ساله در حوزه رسانه ای خود، ادامه داد: ظرفیت رسانه به ویژه ظرفیت انسانی رسانه‌های داخلی را بهتر می‌شناسم که دارای علم و انگیزه لازم هستند و مطمئن هستم که در مورد موفق خواهیم شد.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه هر دستگاهی متولی امور دستگاه خود است و ما در امور دستگاه‌ها دخالت نمی کنیم افزود : ما سخنگوی دستگاه ها نیستیم و فقط سیاست گذاری انجام داده  و بین دستگاه‌ها هماهنگی ایجاد می کنیم.

او گفت: در این جلسه قرار بر این شد هر دستگاهی باید مسئولی برای خود داشته باشد تا حرف درست و صحیح را به موقع به اطلاع مردم برساند.

وزیر کشور اظهار کرد: جلسات  ستاد به صورت هفتگی برگزار می‌شود و کارگروه ها فعال شده و از مهم ترین کارگروه ها،کارگروه رسانه به نام رصد و پایش،  کارگروه عملیات روانی وکارگروه اقتصادی که تحولات اقتصادی را رصد کنند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز