با صدور جوابیه‌ای مطرح شد؛

پاسخ وزارت راه به خبر "رستوران، ایستگاه آخر آخوندی"

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۶۲۴۳۴
پاسخ وزارت راه به خبر رستوران، ایستگاه آخر آخوندی
وزیر راه و شهرسازی همچون روزهای گذشته در دفتر کار خود مشغول به کار است و اینکه دیروز خبرگزای تسنیم با انتشار مطلبی نوشت که وزیر به رستورانی رفته و معاونان را به آنجا دعوت کرده است، کذب محض بوده و همچون دیگر توهمات خبرگزاری تسنیم، ناشی از ذهن تخیل گرایانه و بیمارگونه این رسانه است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با ارسال جوابیه ای به مدیر مسئول خبرگزاری تسنیم اعلام کرد: مطلبی در خبرگزاری تسنیم با عنوان "رستوران، ایستگاه آخر آخوندی" در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ منتشر شده است که سراسر کذب محض بوده و مصداق بارز نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می باشد.

در این جوابیه تاکید شده است: وزیر راه و شهرسازی همچون روزهای گذشته، دیروز نیز در دفتر کار خود مشغول به کار بوده و اینکه دیروز به رستورانی رفته و معاونان را به آنجا دعوت کرده است همچون دیگر توهمات خبرگزاری تسنیم، ناشی از ذهن تخیل گرایانه و بیمارگونه این رسانه است.

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: خبرگزاری تسنیم در راستای انتشار اکاذیب تاکنون چندین بار اقدام به انتشار مطالب سراسر کذب کرده است که به نظر می رسد این روال را در برنامه کاری خود دارد که لازم است مخاطبان و شهروندان گرامی به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

در جوابیه ارسالی یادآوری شده است که پیرو انتشار مطلبی در خبرگزاری تسنیم با عنوان "رستوران، ایستگاه آخر آخوندی" در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ بنابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری ها جوابیه زیر ارسال می‌شود.

بنابر این گزارش در تبصره ۴ ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری ها تصریح شده است که «اقدامات موضوع این ماده و تبصره های آن نافی اختیارات شاکی در جهت شکایت به مراجع قضایی نمی باشد». همچنین بر اساس تبصره ٧  بند "ب" ماده ٩   قانون مطبوعات و خبرگزاری ها، "مسئولیت مقالات و مطالبی که در نشریه منتشر می‌شود به عهده مدیر مسؤول است ولی این مسئولیت نافی مسئولیت نویسنده و سایر ‌اشخاصی که در ارتکاب جرم دخالت داشته باشند نخواهد بود."

خبرگزاری تسنیم روز گذشته با انتشار مطلبی اعلام کرده بود که "خبرها حاکی از آن است که وزیر راه امروز معاونان خود را برای ضیافت نهار به یک رستوران در پایتخت دعوت کرده است. این‌گونه به نظر می‌رسد این ضیافت، جلسه آخر آخوندی با معاونانش است و طی روزهای آینده وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی توسط روحانی معرفی می‌شود." که مجدد اعلام می‌شود این موضوع کذب محض است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز