مدیرکل راه آهن خراسان:

قطار گردشگری روسی وارد ایران شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۰:۳۰
کد خبر: ۷۶۲۶۴۸
قطار گردشگری روسی وارد ایران شد
قطار گردشگری روسی با نام عقاب طلایی که به 'قلب ایران' معروف شده است نیمه شب گذشته از مرز بین المللی سرخس وارد خراسان رضوی شد تا برای چندمین بار گردشگران روسی و اروپایی را به ایران بیاورد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، قطار گردشگری روسی با نام عقاب طلایی که به 'قلب ایران' معروف شده است نیمه شب گذشته از مرز بین المللی سرخس وارد خراسان رضوی شد تا برای چندمین بار گردشگران روسی و اروپایی را به ایران بیاورد. 

محمدهادی ضیایی مدیرکل راه آهن خراسان در این باره گفت: این قطار گردشگری روسی که از خاک ترکمنستان وارد ایران شده پس از انجام تور گردشگری خود روز چهارشنبه دوم آبان ماه از مرز ریلی سرخس از کشور خارج خواهد شد. 

وی ادامه داد: این قطار گردشگری بین المللی با 34 خدمه، 9 واگن روسی و یک واگن خواب ایرانی پس از ورود به مشهد به سمت تهران عزیمت می کند تا 32 گردشگر خارجی را به کرمان و سپس، راین، یزد، اصفهان، سعادت شهر، شیراز، کاشان، قمرود، اراک، شوشتر، گرمسار و پل سفید ببرد.

پیش از این فروردین ماه سال جاری نیز دو قطار گردشگری عقاب طلایی وارد ایران شده بودند. سال گذشته نیز 261 گردشگر خارجی از قاره های آسیا، اروپا و آفریقا با چهار قطار گردشگری بین المللی وارد مشهد شدند و از اماکن تاریخی و گردشگری این شهر و دیگر نقاط کشور دیدن کردند.

 

نظر شما