نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

کسانی که پیامک توهین‌آمیز فرستادند، نمی‌توانند نظر شورای نگهبان را جلب کنند

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۵:۲۲:۳۲
کد خبر: ۷۶۳۳۱۱
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فشار بر روی نمایندگان در خصوص عدم تصویب کنوانسیون FATF زیاد بود و بعید به نظر می سد که این عده بتوانند شورای نگهبان را تحت تاثیر قرار دهند.

«محمود صادقی»، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو  باخبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درخصوص ارسال پیامک های توهین آمیز به نمایندگان گفت: توهین به هر شخصی عنوان مجرمانه دارد و قانون مجازات برای کسانی که به نمایندگان توهین می کنند شدیدتر است.

او بابیان اینکه باید  کمپین هایی که در این راستا ایجاد شده  اند را نادیده بگیریم، افزود: نماینده باید تاوان بدهد زیرا مسئولیت دشواری را عهده دار است.

صادقی تصریح کرد: فشار روی نمایندگان در خصوص عدم تصویب کنوانسیون FATF  زیاد بود و بعید به نظر می سد که این عده بتوانند شورای نگهبان را هم تحت تاثیر قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اقدام عضو سابق شورای شهر مشهد در خصوص ارسال پیامک های توهین آمیز به نمایندگان را بی تاثیر خواند و افزود: کسی که شماره نمایندگان را در کانال تلگرامی خود گذاشته بود تا برخی افراد بتوانند از این طریق به نمایندگان توهین کنند در صحبت های خود گفته که اگر رهبری نیز با این لایحه موافقت کرده باشد، از رهبری هم عبور می کنم.

نظر شما