دبیر انجمن واردکنندگان خودرو:

خرید خودرو برای اکثریت جامعه به آرزو تبدیل شده است/ ذائقه بازار در حال تغییر است

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۶:۴۷
کد خبر: ۷۶۳۸۹۷
خرید خودرو برای اکثریت جامعه به آرزو تبدیل شده است/ ذائقه بازار در حال تغییر است
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: در حال حاضر خودرو به یک بت تبدیل شده که حتی خودروهای داخلی برای دهک های اول تا چهارم نیز به آرزو تبدیل شده است.

«مهدی دادفر»،  دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، گفت: با حذف "گری مارکت" تقاضا بالا رفته و بخشی از عرضه کنندگان از گردونه عرضه خارج شدند و با کاهش عرضه و افزایش تقاضا مواجه هستیم.

دادفر به فرمایشات رهبری استناد کرد که باید فساد را شناسایی ، بیان و سپس با آن مقابله  و برخورد کنیم، افزود:دلیل مشکلاتی که امروز شاهد آن هستیم این است که برخی از مسئولین انجمن را  مسبب اصلی آن می دانند.

او گفت: واردات موز، آناناس و انبه از واردات خودرو بیشتر است. ممنوعیت واردات خودرو کارساز نبوده و نخواهد بود زیرا کسانی که با تعداد کمی خودرو وارد می کردند خودروهایشان در گمرک مانده و زندگی این افراد مختل شده است.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو تصریح کرد: با برخی از ممنوعیت ها تاجر ها را به زور به قاچاقچی تبدیل کرده اند. ذائقه بازار در حال تغییر است.

او گفت: ما در سال ۹۴  خودروی تویوتای کورولای استاندارد اروپا را با ۱۱۰ میلیون تومان به دست مردم می دادیم که امروز این قبیل خودرو ها به خودروی دست نیافتنی و یک آرزو تبدیل شده است.

دادفر تاکید کرد: در حال حاضر خودرو به یک بت تبدیل شده که حتی خودروهای داخلی برای دهک های اول تا چهارم نیز به آرزو تبدیل شده است.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو اظهار کرد: انجمن تلاش خود را می کند تا بتواند این ممنوعیت برداشته و با وزیر صمت جدید نیز مذاکراتی خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز