سخنگوی فراکسیون امید:

اگر از اعضای فراکسیون امید در هیات نظارت بر انتخابات شوراها نبودند، همه اقیلت‌های مذهبی رد صلاحیت می‌شدند/ ارتباط فراکسیون امید با لیدرهای جریان اصلاحات باید تقویت شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۵:۰۱:۱۶
کد خبر: ۷۶۴۱۴۲
اگر از اعضای فراکسیون امید در هیات نظارت بر انتخابات شوراها  نبودند، همه اقیلت‌های مذهبی رد صلاحیت می‌شدند/ ارتباط فراکسیون امید با لیدرهای جریان اصلاحات باید تقویت شود
سخنگوی فراکسیون امید می گوید که اعضای این فراکسیون استعفاء نداده اند و طرح چنین مسائلی حواشی علیه این فراکسیون است.

«بهرام پارسایی»، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا درباره آخرین اخبار تشکیلاتی فراکسیون امید و اخبار مبنی بر استعفاء برخی اعضاء از این فراکسیون گفت: تا امروز هیچ کس از فراکسیون امید استعفا نداده است و حتی آقای حضرتی تنها در فضای مجازی بحث استعفا را مطرح کرده بودند. هیچ دستورکاری مبنی بر اعلام وصول استعفاء آقای حضرتی در فراکسیون مطرح نشد.

فراکسیون امید چند نفر است؟

پارسایی درباره فضاسازی ها علیه فرکسیون امید تصریح کرد: آمار همیشگی فراکسیون 108 نفر است که بارها اعلام شده و در مراحل مختلف رای گیری نیز این عدد قابل لمس و مشاهده بوده است.

وی ادامه داد: بعضی در حال القای این موضوع به جامعه هستند که فراکسیون با این آمار در مجلس می تواند هرکاری انجام دهد اما انجام نمی دهد در حالی که مجلس 290 رای دارد و فراکسیون امید 110 رای دارد.

سخنگوی فراکسیون تصریح کرد: من تاکید دارم که در طی فعالیت فراکسیون امید کوتاهی صورت نگرفته البته ممکن است در هماهنگی ایراداتی باشد.

ارزیابی از کار تشکیلاتی فراکسیون امید در مجلس دهم

پارسایی در ارزیابی از کار تشکیلاتی فراکسیون امید در مجلس دهم، گفت: من تصور می کنم فراکسیون امید در امور کار تشکیلاتی در برخی موارد خوب عمل کرده و البته هنوز جای پیشرفت و تقویت نیز دارد.

وی با تاکید بر این که فراکسیون امید کم کاری و کم فروشی نکرده است، ادامه داد: در برخی جاها برخی رای خود را جزیی از حق نمایندگی خود می دانند و ممکن است این موضوع با کار سیاسی و تشکیلاتی منافات داشته باشد.

اگر هیات نظارت بر انتخابات شوراها از اعضای فراکسیون امید نبودند، کل اقلیت های مذهبی رد صلاحیت می شدند

پارسایی در این خصوص گفت: نمونه واضح کارکردی فراکسیون عملکرد هیات نظارت بر انتخابات شوراها و کمیسیون ماده 10 احزاب  بوده است که حضور نمایندگان فراکسیون امید توانست بابی در دفاع از حقوق شهروندی باشد

وی ادامه داد: موضوع سپنتا نیکنام که تا این اندازه در کشور صدا داد و حتی در دنیا رسانه ای شد اگر هیات نظارت بر انتخابات شوراها به جز از اعضای فراکسیون امید بودند کل اقلیت های مذهبی رد صلاحیت می شدند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نمایندگان فراکسیون امید و البته دیگر نمایندگان دغدغه های حوزه انتخابیه خود را دارند و این دغدغه ها از تمرکز بر کار نظارت و تقنینی می‌کاهد.

وی افزود: در همین راستا به آقای دکتر عارف پیشنهاد داده ایم، می توانیم مشاوره هایی بگیریم تا در پیشبرد برنامه ها کمک و جبران کمبود وقت نمایندگان صورت گیرد.

روابط عمومی فراکسیون امید قوی نیست

سخنگوی فراکسیون امید همچنین با تاکید بر لزوم تقویت کارکردهای روابط عمومی این فراکسیون گفت: اطلاع رسانی و دبیرخانه و روابط عمومی فراکسیون امید آن اندازه که باید قوی باشد، نیست.

وی تاکید کرد: ارتباط فراکسیون امید با جریان اصلاحات چه بدنه مردمی و چه لیدرهای جریان باید بیشتر باشد

پارسایی در پایان بیان کرد: ما نقص را می پذیریم و در اصلاح نظرات را جویا می شویم اما در بسیاری از موارد می بینیم که فقط تخریب و انتقاد و گلایه نصیب ما می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز