معاون وزیر کشور از همسر شهید مهدی باکری تقدیر کرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۸:۲۹
کد خبر: ۷۶۴۹۹۵
معاون وزیر کشور از همسر شهید مهدی باکری تقدیر کرد
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در دیدار همسر سردار شهید مهدی باکری با اهدا لوح از وی تقدیر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «شهید مهدی باکری» از شهرداران ارومیه در ابتدای انقلاب و فرماندهان دفاع مقدس بود. مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و در دیدار همسر سردار شهید مهدی باکری از فرماندهان دفاع مقدس و شهردار ارومیه در سال های ابتدایی انقلاب گفت: وظیفه همگان حرکت در مسیر تداوم راه شهیدان است و باید همه تلاش خود را برای اعتلای آرمان‌ها و اهداف شهدا به کار بگیریم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با تاکید بر این که پاسداری از خون شهیدان گرانقدر، وظیفه همگانی است، اظهار کرد: رفتار و اعمال شهید مهدی باکری در دوران تصدی سمت شهرداری ارومیه که خاطرات آن همچنان در حال بازگویی است، از الگوهای بی نظیر در خدمت بی منت به مردم است و امیدوارم شهرداران کشور به آن توجه لازم معطوف کنند.

وی خانواده شهدا را افتخاری برای کشور توصیف و تصریح کرد: خانواده شهدا در راه خدا، ‌اسلام، انقلاب و استقلال کشور همه هستی خود را فدا کردند و اگر این فداکاری‌ها نبود، نمی‌توانستیم کشور و استقلال آن را حفظ کنیم.

رییس سازمان شهردای ها و دهیاری های کشور همچنین با قدردانی از صبر و فداکاری همسران شهدا، گفت: شما نیز بار سنگینی بر دوش داشتید و صبر و فداکاری زیادی انجام ‌داده اید و بدون تردید از پاداش و اجر الهی برخوردار خواهید بود.‌

خانم مدرس همسر سردار شهید مهدی باکری هم در این دیدار با ذکر خاطراتی از این شهید عالی مقام در دوران شهرداری ارومیه و دفاع مقدس؛ ایمان و اعتقاد به اسلام، اخلاص، مردم داری، مردمی بودن، پرکاری، ساده زیستی، مقابله با دست‌اندازی به بیت‌المال و‌ رسیدگی به اقشار مستضعف را از ویژگی های شخصیتی این شهید عنوان نمود.

در این دیدار معاونان و جمعی از مدیران سازمان شهردای ها و دهیاری های کشور نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز