معاون امور بین‌الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران:

پاکستان در برابر تحرکات تروریست‌ها در مرز ایران پاسخگو باشد

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۰:۲۱
کد خبر: ۷۶۵۳۷۷
پاکستان در برابر تحرکات تروریست‌ها در مرز ایران پاسخگو باشد
معاون امور بین‌الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت پاکستان در مقابل تحرکات آزادانه ترویست ها در مرزهای خود با ایران دارای مسئولیت قانونی بوده و باید پاسخگوی چرایی اینگونه تحرکات باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سامان نیازی»، معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکومیت ربوده شدن تعدادی از مرزبانان توسط گروهک جیش الظلم گفت: امروز ابتدایی‌ترین حقوق اولیه انسانی شهروندان کشوری که بیشترین هزینه را برای محو و مبارزه با تروریسم بین المللی می دهند، نقض شد.

او در ادامه گفت: دولت پاکستان در مقابل تحرکات آزادانه ترویست ها در مرزهای خود با ایران دارای مسئولیت قانونی بوده و باید پاسخگوی چرایی اینگونه تحرکات باشد. بارها گفته ایم و بازهم به دولت جدید پاکستان می گوئیم، این کشور نباید بهشت تروریسم باشد.

او ادامه داد: قطعا دولت های تروریست پرور منطقه که به نخست وزیر، روزنامه نگار‌ و کودکان گرسنه رحم نمی‌کنند، برای بر هم‌ زدن امنیت جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دست بر نمی دارند. دستگاه های امنیتی با قدرت و سرعت پاسخ این جنایات را بدهند. تروریست ها بدانند با عملیات بزدلانه ربودن و خوش خدمتی به اربابان خود مقدمات نابودی خود را فراهم می کنند. البته تروریست‌ها با نحوه پاسخ جمهوری اسلامی به اقدامات تروریست ها آشنا هستند.

معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: حقانیت جمهوری اسلامی ایران در برخورد و مبارزه با تروریسم بیش از پیش مشهود بوده و در آینده هم این مهم ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز