دادستان کل کشور:

قانونی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها نداریم

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۷:۴۱
کد خبر: ۷۶۵۷۱۷
قانونی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها نداریم
دادستان کل کشور با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه ها گفت: این یک آسیب اجتماعی است و هیچ قانون و شرعی برای حضور زنان در ورزشگاه ها نداریم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین «محمدجعفر منتظری»، دادستان کل کشور، روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان قزوین گفت: در گام اول به مدیران و مسئولان این امر توصیه می کنیم که زمینه و بستر گناه را در جامعه فراهم نکنند و در صورت ادامه این مسیر حتما با آن برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان با برخی تحریکات به دنبال سوء استفاده و ایجاد ناامنی در کشور هستند، اظهارداشت: به عنوان نمونه، آنها با بهره برداری از اعتراض کامیون داران به دنبال وقفه در چرخ اقتصادی کشور هستند.

دادستان کل کشور امنیت را خط قرمز دستگاه قضایی برشمرد و گفت: با کسانی که این مقوله مهم را در ابعاد مختلف به بازی بگیرند به طور قاطع برخورد کرده و تعارفی نخواهیم داشت.

منتظری با بیان اینکه کامیون داران اغلب انسان های متدین و معتقد هستند، گفت: خدمت رسانی این قشر به مردم و کشور همانند خون در بدن است و دشمنان دریافته اند که اگر این چرخه متوقف شود در همه ابعاد تاثیر خواهد گذاشت.

دادستان کل کشور افزود: باید برای تامین تجهیزات و برآورد خواسته های به حق کامیون داران اقدام کرد تا زمینه برای سوء استفاده دشمنان فراهم نشود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه دادستان های سراسر کشور در این زمینه به خوبی ورود کردند و اندک ناامنی ایجاد شده برای کامیون داران در معدودی از شهرها، رفع شد.

منتظری گفت: امروز نیز باید دادستان ها و نیروهای انتظامی و نظامی بیش از پیش به گوش باشند و نگذارند دشمن از این شرایط سوء استفاده کند.

حجت الاسلام منتظری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اشراف بر مسائل، شاخصه انتخاب دادستان های مرکز استانهاست، تصریح کرد: باید دادستان ها شمشیر دستگاه قضایی برای اجرای عدالت باشند و در انجام وظایف محوله انگیزه جدی داشته باشند.

وی گفت: استان قزوین ولو اینکه از نظر جغرافیایی خیلی گسترده نیست اما دارای خصوصیاتی است که باید دادستان مرکز استان فردی آشنا به مسائل و در صحنه باشد و به مسایل اشراف داشته باشد.

دادستان کل کشور همچنین با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه، افزود: امروزه در شرایطی قرار داریم که باید مدیران در بخش ها و دستگاه های مختلف با حفظ وحدت و انسجام برای پیشبرد امور اقدام کنند تا مانع دست یابی دشمنان به اهدافشان شوند.

این مسئول قضایی ادامه داد: بزرگترین و خطیرترین مسئولیت دادستان، دفاع از حقوق عامه است و به زودی طرحی در این زمینه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

در پایان این مراسم محمد قاسمی به عنوان دادستان جدید قزوین معرفی و از خدمات حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی تجلیل شد.

نظر شما