در کنگره حزب مجمع نیروهای خط امام مطرح شد؛

راستی: با حمایت از لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ به عقب برنمی‌گردیم/ غفاری: جوان‌ترها بیایند کشور را از فسیل‌خانه نجات دهند/ تشکل‌ها به جای سخنرانی برنامه ارائه دهند

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۶۶۲۰۶
راستی: با حمایت از لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ به عقب برنمی‌گردیم/ غفاری: جوان‌ترها بیایند کشور را از فسیل‌خانه نجات دهند/ تشکل‌ها به جای سخنرانی برنامه ارائه دهند
دبیر مجمع نیروهای امام در استان گیلان گفت: می گویند بعد روحانی برویم دنبال لاریجانی، یعنی به عقب برگردیم؟ خب پس فردا هم حتما می گویند به دنبال آقای جنتی برویم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، راستی، دبیر مجمع نیروهای امام در استان‌ گیلان، با اشاره به موضوع حمایت اصلاح طلبان از علی لاریجانی در انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: می گویند بعد روحانی برویم دنبال لاریجانی، یعنی به عقب برگردیم؟ خب پس فردا هم حتما می گویند به دنبال آقای جنتی برویم.

«هادی غفاری»، عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام، در خصوص نامزدی اش در انتخاب شورای مرکزی گفت: به زوار درفته هایی مانند من رای ندهید. جوان تر ها بیایند کشور را از فسیل خانه نجات دهند.

هادی غفاری گفت: دوران فرد مداری و تحمیل اراده یک فرد بر جامعه سپری شده است. تحقق جامعه ارمانی با مردمی کردن صددرصد حاکمیت و حل دغدغه های مردم آن جامعه، امکان پذیر است. یکی از کارها ایجاد و تقویت تشکل های سازمان یافته، آموزش و دارا بودن دیدگاه های مشخص و شفاف در زمینه نقش مردم در حاکمیت است.

او ادامه داد: ما در این تشکیلات به طور قطع معتقدیم شنیدن نقدها، ارائه پاسخ های قانع کننده، پذیرفتن نقد درست و اصلاح دیدگاه ها و روش ها از نخستین وظایف حاکمیت در هر رده ای است.

او افزود: در نهایت به عنوان عضوی از یک تشکل اصلاح طلب از همه تشکل ها می‌خواهم، آگاهانه و با دقت حوادث تلخ و شیرین کشور را مطالعه و رصد کرده و برای آینده کشور به جای سخنرانی برنامه ارائه دهند. 

او گفت: امیدواریم دولت به پیمانی که در زمان تبلیغات انتخاباتی با مردم بسته است پایبند باشد و به عهدش وفادار بماند و ارتباط خود را با اکثریت جامعه ایران از جمله با اصولگراها با برگزاری نشست های متعدد و راهبردی، تقویت کند. دولت نقدها و الگوها را تحلیل کرده و به نظرات مفید و راهگشای جریانات سیاسی کشور معتقدانه عمل کند.

هادی غفاری در پایان اظهار کرد: این جانب خواهان پاسداشت آزادای های سیاسی در همه افق ها، احترام به افکار عمومی، رها کردن خود از قید خودساخته و ذهنیت های منفی در راه استحکام پیوندهای ملی و مردمی هستم. راهکار اساسی در زمینه استحکام مودت ملی، دست برداشتن از بگیر و ببند، حصر و زندان  به ویژه برای کسانی که با بیگانه مرتبط نیستند و فقط معترضند، است.

نظر شما