رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار:

شریعتمداری می‌تواند وزارت کار را از رخوت خارج کند/ با حضور شریعتمداری رابطه کارفرما و کارگر مفیدتر خواهد شد/ شریعتمداری اجازه حضور به جوانان در دولت را داد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۶۶۴۱۸
شریعتمداری می‌تواند وزارت کار را از رخوت خارج کند/ با حضور شریعتمداری رابطه کارفرما و کارگر مفیدتر خواهد شد/ شریعتمداری اجازه حضور به جوانان در دولت را داد
رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: دکتر شریعتمداری به واسطه اقتصاددانی و مدیریت، رابطه ممتد در حوزه کارفرمایی و جوان گرایی گزینه مناسبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

«پیام مجرد»، رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در خصوص انتخاب «محمد شریعتمداری»، برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: آقای شریعتمداری گزینه مناسبی برای وزارت کار است.

وی در ادامه افزود: نقاط مثبتی که دکتر شریعتمداری نسبت به سایرین دارد را می توان در چند بخش توضیح داد. یک، اقتصاددانی و مدیریت در این حوزه است. آقای شریعتمداری به واسطه دانش در حوزه اقتصاد و ارتباط وی با بنگاه های که در وزارت کار فعال هستند و بنگاه های بازنشستگی که در حوزه رفاه وجود دارد، می تواند مسمرثمر باشند و از این رخوتی که در رکود اقتصادی به وجود آمده، این وزارت خانه را نجات دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: دوم، رابطه ممتد و بلند مدت در حوزه کارفرمایی است. رابطه بین کارفرما و کارگر مشکلی است که عموما وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آن مواجه بوده و به دغدغه اکثر وزرای کار تبدیل شده است. دکتر شریعتمداری به واسطه رابطه مستمر و بلند مدتی که با کارفرماها داشته و اخیرا این رابطه را با بدنه کارگری ایجاد کرده اند، توانسته اند با تشکل های کارگری ارتباط داشته باشند. مطمئنا با حضور ایشان رابطه بین کارگرها و کارفرماها مستمرتر و مفیدتر خواهد شد.

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار بیان کرد: همچنین جوان گرایی از شاخصه های مهم دکتر شریعتمداری است که در دوره دوم دولت آقای روحانی در بدنه وزارت صمت ایجاد کردند. دکتر شریعتمداری 30 نفر نیروی جوان را به وزارت صمت وارد کردند و به این نیروهای جوان اجازه دادند، در کنار دولت به حل مسائل و مشکلات کمک کنند. با توجه به مشخصه های ذکر شده خصوصا جوان گرایی، وی تنها وزیر جوان گرای دولت دکتر روحانی در دور دوم هستند. مطمئنا دکتر شریعتمداری بهترین گزیه برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: معتقدم دکتر شریعتمداری تنها گزینه مناسب برای این حوزه است و می تواند کارگران را از فشار اقتصادی نجات دهد.

او در پایان تاکید کرد: آقای شریعتمداری اولین پیشنهاد دهنده افزایش حقوق کارگران در سال 96 بودند و پیشنهاد افزایش حقوق بالاتر از درصد تورم را در شورای عالی اشتغال، مطرح کردند. این اقدام باعث شد، رشد تقریبا متعادل‌تر و مثبت‌تری در افزایش حقوق کارگران داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز