رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

برای حفظ امنیت زوار اربعین تلاش شود/ احداث راه‌آهن شلمچه - بصره مورد توجه مسئولین قرار گیرد

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۱:۵۰
کد خبر: ۷۶۹۲۶۹
برای حفظ امنیت زوار اربعین تلاش شود/ احداث راه‌آهن شلمچه - بصره مورد توجه مسئولین قرار گیرد
رئیس دفتر رئیس‌جمهور، لزوم ساماندهی کامل و تکمیل پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه و مسیرهای تردد زائرین را در کنار توجه به مردمی ماندن برپایی مراسم اربعین حسینی مورد تأکید قرار داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمود واعظی روز جمعه در جلسه ستاد اربعین استان خوزستان با قدردانی از تلاش مسئولین و مردم استان خوزستان در خدمت‌رسانی به زائرین امام حسین(ع)، گفت:‌ تلاش و خدمت به زائران حسینی انجام یک مأموریت اداری نیست، بلکه کار بزرگی است که با عشق و انگیزه معنوی به انجام می‌رسد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه هر آنچه داریم از برکت وجود امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) است، گفت: امروز به برکت اربعین حسینی ارتباط نزدیک و صمیمانه‌ای بین مردم و مسئولین بویژه در استان خوزستان ایجاد شده و مراسم اربعین امام حسین(ع) به یک کنگره عظیم معنوی و سیاسی تبدیل شده است.

واعظی خاطر نشان کرد: آنچه به واسطه برپایی مراسم اربعین حسینی در حال وقوع است، اتفاق بسیار مبارک و بزرگی است. تک تک افرادی که در ایجاد این عظمت و غرور برای شیعیان و مسلمانان در منطقه و جهان شریک هستند باید به خود ببالند که توفیق چنین خدمت بزرگی را پیدا کرده اند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت‌ها، اقدامات بسیار بزرگی در سطح استان برای زائران در طول سال گذشته انجام شده است، گفت: فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در استان نسبت به سال گذشته بسیار مشهود است و باید همین روند را تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دهیم ضمن اینکه باید به مردمی ماندن برپایی این حرکت بزرگ توجه جدی داشته باشیم.

 واعظی  همچنین تلاش برای حفظ امنیت زوار را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور تلاش‌های فوق‌العاده‌ای در حوزه امنیت ایفا می‌کنند تا زائرین اربعین حسینی در امنیت کامل به زیارت بپردازند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در ادامه با تأکید بر لزوم توجه جدی به احداث راه‌آهن شلمچه - بصره، گفت: راه‌اندازی این خط آهن باید در اولویت و مورد اهتمام مسئولین باشد و راه‌اندازی این پروژه ضمن افزایش رفاه و آسایش زائران در توسعه استان و حوزه گردشگری می‌تواند تحول ایجاد کند.

در این جلسه، مسئولین ستاد اربعین استان گزارشی را از اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی‌هایی که برای تکمیل امکانات و تسهیلات لازم برای زوار در نظر دارند، ارایه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز