فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی:

ارتقای آمادگی جسمانی کارکنان از اولویت‌های ارتش است

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۶۹۵۵۲
ارتقای آمادگی جسمانی کارکنان از اولویت‌های ارتش است
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: آمادگی جسمانی و تندرستی عامل مهمی در حفظ شادابی، نشاط و افزایش روحیه و اعتماد به نفس کارکنان است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و مدیران تربیت بدنی نیروهای تابعه، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این دیدار امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه ورزش باید جنبه پهلوانی داشته باشد، گفت: راستی، درستی و صداقت که از ویژگی های ورزشکاران پهلوان است باید همواره سرلوحه کار ورزشکاران و قهرمانان ما قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: مسئولین ورزشی یک رسالت پیامبرگونه به عهده دارند؛ چراکه توجه به امر ورزش از انحرافات جلوگیری کرده و روحیه جوانمردی به افراد می دهد.

فرمانده کل ارتش همچنین با بیان اینکه ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه های ورزشی در مراکز آموزشی و دانشگاهی باید در اولویت برنامه های مسئولان ورزشی نیروها باشد، گفت: ارتقای آمادگی جسمانی کارکنان از اولویت های ارتش جمهوری اسلامی ایران است

وی ادامه داد: توسعه ورزش در حوزه سربازان و کارکنان وظیفه و خانواده های کارکنان و اهتمام به ورزش قهرمانی در کنار ورزش عمومی و همگانی نیز باید به طور جدی از سوی مسئولان و دست اندکاران ورزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران پیگیری شود.

سرلشکر موسوی در پایان از زحمات کلیه مسئولان ورزش ارتش و اقدامات اثربخش انجام شده در این حوزه در سطح یکان های آموزشی، ستادی و عملیاتی در سراسر کشور و کسب نتایج ارزشمند تیم های ورزشی نیروها در رقابت های کشوری و بین المللی تشکر و قدردانی کرد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز