روحانی درباره وزارت صمت چه گفت؟

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۷:۳۷
کد خبر: ۷۶۹۵۶۳
روحانی درباره وزارت صمت چه گفت؟
رئیس جمهور گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز بار بسیار سنگینی بر دوش دارد به دلیل این که علاوه بر بخش صنعت و تولید، نیازمندی های مردم و کالاهایی که باید در اختیار مردم قرار بگیرد، هماهنگی که این وزارتخانه باید با بانک مرکزی داشته باشد بسیار اهمیت دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بخشی از سخنرانی دکتر «حسن روحانی»، رئیس جمهور، در دفاع از وزیر پیشنهادی صمت به شرح زیر است:

وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز بار بسیار سنگینی بر دوش دارد به دلیل این که علاوه بر بخش صنعت و تولید، نیازمندی های مردم و کالاهایی که باید در اختیار مردم قرار بگیرد، هماهنگی که این وزارتخانه باید با بانک مرکزی داشته باشد بسیار اهمیت دارد.

متاسفانه در ماه‌های گذشته عده‌ای از ارز یارانه ای سوء استفاده کردند و ما ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار عده ای گذاشتیم. ارز هفت و هزار و 500 تومانی در اختیار عده دیگری گذاشتیم برخی از آنها سوء استفاده کردند.

ضمن اینکه اکثریت تجار، بازرگانان، صادر کنندگان، وارد کنندگان و مغازه‌داران اکثراً افراد سالم و دلسوز برای کشورند ولی همه جا اقلیتی داریم که متاسفانه سوء استفاده می‌کنند.

این وزارتخانه کلیدی و بسیار مهم است. اینجا امضای طلایی هست. در جلسه خصوصی چیزی به آقای رحمانی گفتم اشکال ندارد تکرار کنم، بعضی از سمت‌ها هر کسی را می گذارید اگر ابوذر و سلمان هم بود یک سال بعد عوض کن.

امروز صنعت، معدن، واردات صادرات ما در بخش اعظم و کنترل بازار و کنترل قیمت ها مسئولیت بسیار سنگینی این وزارتخانه بر دوش دارد. آقای رحمانی از جنس پارلمان و مجلس است و دوره های متعدد در مجلس شورای اسلامی بوده و تلاش کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز