رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

تابستان داغ دشمنان، برای رسیدن به اهدافشان ناکام ماند

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۱:۱۱
کد خبر: ۷۷۱۴۸۳
تابستان داغ دشمنان، برای رسیدن به اهدافشان ناکام ماند
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تابستان داغ دشمنان برای رسیدن به اهدافشان ناکام ماند و نقشه هایی که کشیده بودند نقش بر آب شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ​سردار «غلامرضا جلالی»، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تهران با گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز و جنگ تحمیلی گفت: در این مثلث، آمریکا سیاست گذار، صهیونیسم بهره بردار و عربستان پشتیبانی کننده مالی و تسلیحاتی است.

وی افزود: آمریکایی ها در همه جای دنیا برای اجرای سیاست هایشان ترور ایجاد می کنند و در منطقه اسلامی بین عراق و سوریه نیز داعش را خلق، تجهیز و حمایت کردند و امروز حتی در جابجایی داعش نیز نقش موثری دارند.

سردار جلالی در ادامه با اشاره به اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: باید پرده از سیاست های مزورانه آمریکا برداشت چون آنان نقش موثری در ایجاد تروریسم دارند.

وی ادامه داد: امسال در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با توطئه های جدید آمریکا مواجه هستیم که این مرحله جدیدی از مبارزه علیه ملت ایران و صف آرایی جدیدی است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمریکا با عملیات روانی و تحریک بازار و هدایت مردم به این حوزه و با به راه انداختن جنگ اقتصادی در حوزه کالا، بانک و حوزه امنیت درصدد است مردم را تحریک کند.

سردار جلالی تصریح کرد: راهبرد ما در این قضیه بستن راه مذاکره و حمایت از دولت قانونی و منتخب مردم است گرچه انتقاد از دولت نیز باید باشد اما باید همواره منسجم باشیم.

وی گفت: عناصر اصلی این راهبرد مقاومتی، حاکمیت، دولت، مردم و تاب آوری ملی است و تکیه بر وحدت ملی در این موضوع با هدایت های مقام معظم رهبری از اصول است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: ما امروز در حال عبور از تحریم های ظالمانه غربی ها هستیم که باید این موضوع از سوی مردم حس شود و مردم باید شرایط را درک کنند اگرچه مردم ما به این تهدیدات آگاه هستند و هیچوقت دست از پشتیبانی نظام بر نمی دارند.

وی گفت:​ همه جریانات داخلی و وفادار به انقلاب اسلامی باید موضع خود را در قبال دشمن مشخص کنند.

سردار جلالی خاطرنشان کرد: امنیت موجود در کشور ثمره خون شهداست و مردم باید قدر رهبر معظم انقلاب را به عنوان ستون این خیمه و منسجم کننده نظام بدانند اگرچه می دانند و باید نگاهشان به سرانگشتان رهبری برای ادامه مسیر باشد.

وی با یادآوری اینکه سازمان پدافند غیرعامل در سال 1382 به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد تاکید کرد: رویکرد پدافند غیرعامل باید علمی،​ هوشمندانه و دقیق باشد اگرچه پدافند غیرعامل در هر حوزه ای نگاه هوشمندانه دارد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: تابستان گرم دشمنان برای رسیدن به اهدافشان ناکام ماند و نقشه هایی که کشیده بودند نقش بر آب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز