محمد شریعتمداری:

اسامی اعضای هیات مدیره شستا در چند روز آینده منتشر می شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۵:۵۹:۰۱
کد خبر: ۷۷۲۰۳۵
اسامی اعضای هیات مدیره شستا در چند روز آینده منتشر می شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از انتشار قریب الوقوع اسامی اعضای هیات مدیره های شستا و سایر شرکت های زیر مجموعه این وزارتخانه خبر داد.

 محمد شریعتمداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از انتشار اسامی اعضای هیات مدیره شستا و دیگر شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی چند روز آینده خبر داد.

شریعتمداری در پاسخ به این سوال که " وعده شما در مجلس مبنی بر انتشار اسامی اعضای هیات مدیره شستا و دیگر شرکت های زیر مجموعه وزارت کار چه زمانی عملی خواهد شد" گفت: دستور انتشار را صادر کرده ام و در سریعترین زمان ممکن این اسامی در سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر خواهد شد.

وی در توضیح " سریعترین زمان ممکن" گفت: لیست اعضای هیات مدیره ها آماده است، فقط دستور دادم دقت لازم صورت گیرد تا همه اسامی منتشر شود به همین دلیل در حال بررسی مجدد هستند و طی چند روز آینده این اسامی جهت اطلاع مروم و نمایندگان مجلس منتشر می شود.

لازم به ذکر است انتشار اسامی اعضای هیات مدیره شستا یکی از مطالبات جدی افکار عمومی و نمایندگان مجلس است که با اقدام مهم و بزرگ محمد شریعتمداری یکی از مهمترین شفاف سازی های کشور انجام می شود.

نظر شما