سخنگوی سپاه پاسداران:

امروز، روز افول آمریکا در جهان است

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۷۲۳۳۸
امروز، روز افول آمریکا در جهان است
سخنگوی سپاه گفت: 13 آبان روز اقتدار جمهوری اسلامی و روز فروپاشی حامیان آمریکای جنایتکار و روز افول آمریکایی‌ها نه‌تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در جهان است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار «رمضان شریف»، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، در مراسم راهپیمایی 13 آبان  در خرم آباد  اظهار داشت: 13 آبان امسال  شرایط بسیار ویژه‌ ای نسبت به سال‌های گذشته دارد،  آمریکایی‌ها با طراحی که به نظر خودشان خیلی با حساب‌وکتاب انجام داده بودند قرار بود بعد از تابستان داغی که برای ملت ایران تعریف کرده بودند میوه آن را در 13 آبان بچینند.

وی افزود: برابر اطلاعاتی که وجود دارد ،در طراحی‌های آمریکایی قرار بود در چنین روزی مردم ایران یکپارچه علیه نظام اسلامی به خیابان بیایند و طرفداری خود را از حقوق بشر آمریکایی اعلام کنند و بگویند کاری که در 13 آبان  58 کردیم اشتباه بوده است ما نباید لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر می‌کردیم اما خداوند متعال روند امور را از دی‌ماه گذشته تا امروز به سمتی پیش برده است که این 13  آبان روز اتحاد ملت ما و انسجام بیشتر آن‌ها در مخالفت با آمریکایی‌ها است،  شاید امروز خیابان‌های ایران اسلامی باشکوه‌ترین 13 آبان را در طول سال‌های گذشته به خود دیده که دلیل  آن این است که این انقلاب باید به فضل الهی به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود.

وی با بیان اینکه این کشور، انقلاب و نظام صاحبی دارد که آمریکایی‌ها نمی‌توانند قدرت آن را درک کنند، تصریح کرد: امام امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها بر این جمله تأکید کردند که ما شاگردان کوچک مکتب امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) هستیم بنابراین از اینکه آمریکایی‌ها قادر نیستند تحولات کشور ما را پیش‌بینی کنند بیش از این هم انتظاری نیست.

وی خاطرنشان کرد: هر طراحی و توطئه‌ای را که از 40 سال قبل تاکنون آمریکایی‌ها علیه ملت ما به کار گفتند، به فضل الهی، ایستادگی و مقاومت ملت ایران، اتکا به رهبری حکیم و فرزانه و تقدیم بیش از 200 هزار شهید پایه‌های این نظام اسلامی را مستحکم کرده است و همه طراحی‌های آمریکایی‌ها را به فرصتی بدیل و نو تبدیل کرده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه استکبارجهانی را خطاب قرار داد و گفت:  ما می‌دانیم که شما از چه چیزی ناراحت هستید، 40 سال است که ما لحظه‌به‌لحظه رفتار، کردار، طراحی و نقشه‌های شمارا از نزدیک می‌بینیم، ما به‌خوبی درک کردیم که شما چگونه از گروهک‌های  تجزیه‌طلب در ابتدای انقلاب استفاده کردید، برای ما بسیار ملموس بود که شما چگونه از عناصر نفوذی وابسته به خودتان در کشور برای طراحی کودتا علیه انقلاب اسلامی  استفاده کردید.

وی افزود: آمریکایی‌های جنایتکار برای ما ملموس بود که شما چگونه صدام و حزب بعث را حمایت کردید، برای ما روشن و ملموس بود که شما چگونه سازمان منافقین جهنمی را پشتیبانی کردید، برای ما مشهود بود که شما چگونه داعش را به وجود آوردید و چگونه آبروی مکتب اسلام و پیامبر اعظم(ص) را در منطقه شامات با رفتارهای خشن داعش به بازی گرفتید.

سردار شریف بیان کرد: ما قدم‌به‌قدم، لحظه‌به‌لحظه شما را دنبال کردیم و گاهی شما شاهد بودید که ماقبل از شما آنجایی بودیم که شما برای ما نقشه کشیده بودید، شما این را به‌خوبی می‌دانید و نخبگان سیاسی و نظامی‌تان به‌خوبی این را می‌دانند هرچند رسانه‌های شما برای افکار عمومی ساز دیگری را کوک می‌کنند.

وی عنوان کرد: شما در چهل سال گذشته داشته‌های زیادی داشتید که همه آن را در مصاف با انقلاب اسلامی و اراده آهنین ملت ایران ازدست‌داده‌اید، شما روزی صدام جلاد و حزب بعث را داشتید، شما یک روزی خزانه پرپول کشورهای عربی جاهل و ارتجاعی را در اختیار داشتید، شما یک روزی سازمان  جهنمی منافقان را در اختیار داشتید، شما روزی داعش را با هزاران انسان نفهم و جاهل و میلیاردها پول و دلار خودتان به عربستانی‌ها و اسرائیلی‌ها در اختیار داشتید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آن روزی که شما همه‌چیز داشتید و به‌اصطلاح خودتان دست مردم ایران خالی بود چه گلی بر سر طرفدارانتان زدید و چه آسیبی به انقلاب اسلامی و ملت ایران رسانیدید که امروز با همه نداشته‌های شما و با همه داشته‌های ما عربده می‌کشید.

وی تصریح کرد: ما به لطف الهی و به برکت خون شهیدانمان و به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب امروز قدرت مسلط نظامی و دفاعی  منطقه هستیم و قادریم به‌خوبی از مردممان، جغرافیای کشورمان و طرفدارانمان دفاع کنیم و هرکسی را که احساس کنیم چشم طمعی به این سرزمین مقدس دارد را به چنان سرنوشتی دچار کنیم که صدام به آن دچار شد.

سردار شریف بابیان اینکه مردم لرستان بیش از شش هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند خاطرنشان کرد: شما شاهد هستید که چگونه قدم‌به‌قدم آمریکایی‌ها را به عقب راندیم و چگونه قدم‌به‌قدم پیشرفت کشورمان را در عرصه‌های مختلف به جلو راندیم، شما شاهد باشید و بدانید که امروز روز اقتدار جمهوری اسلامی و روز فروپاشی حامیان آمریکای جنایتکار و روز افول آمریکایی‌ها نه‌تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در جهان است.

وی گفت: شما امروز این رفتار رئیس‌جمهور نامتعادل آمریکا را ببینید که با شمال و جنوب کشورش، با مکزیک، اروپا، چین و روسیه و با انقلاب اسلامی 40 سال است که دعوا داشته است؛ امروز هژمونی و قدرت آمریکایی‌ها فروپاشیده است، روزی این‌ها می‌توانستند باقدرت نظامی، قدرت رسانه‌ای و قدرت دیپلماسی اجماعی را علیه کشورها ایجاد کنند، امروز به فضل الهی و به برکت مقاومت، ایستادگی، درایت و بصیرت ملت ایران، آمریکایی‌ها در مقابل ایران اسلامی زانو زده اند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: وقتی تفنگداران آموزش‌دیده آن‌ها در خلیج‌فارس در نزد فرزندان شما در نیروی دریایی سپاه زانو زدند آن روز، روز افول قدرت نظامی آمریکا در منطقه ما بود و پس‌ازآن ناوهای خودشان را از ترس و وحشت مقابله ما از خلیج‌فارس بیرون بردند و آن‌ها می‌دانند که اگر کوچک‌ترین مانعی برای کشور ما در دستیابی به اهداف و منافع اقتصادی خودش به‌ویژه صادرات نفت خودش ایجاد کند به شدیدترین وجه ممکن تنبیه خواهند شد.

وی افزود: 13 آبان امسال، 13 آبان استثنایی است همانند 13 آبان سال 57 و 58 و 13 آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره)، ما این تاریخ را در چهل سال گذشته مرور کرده‌ایم و می‌دانیم که شما با اصل اسلام، انقلاب اسلامی، کشور ایران و ملت ایران مشکل‌دارید و بحث دولت، حکومت و نظام نیست.

سردار شریف عنوان کرد: استکبار جهانی با اسلام،  قرآن کریم و تعالیم پیامبر اکرم(ص) مخالف بوده و می‌دانندکه اگر این تعالیم گسترش پیدا کند ظالم‌ها  برای ظلم به ملت‌ها جایی ندارند ، امروز جهان بشریت باید خجالت بکشد از اوضاعی که در یمن ولیعهد جاه‌طلب جوان که توسط امریکا حمایت می‌شود و چند میلیون انسان بی‌گناه را ظرف چهار الی پنج سال بمباران و محاصره کرده است.

وی خطاب به امریکایی ها بیان کرد:  شما ادعای حقوق بشر و ادعای فرهنگ مترقی آمریکایی دارید، ما داریم عملکرد شما را در پشتیبانی از رژیم جنایتکار آل سعود در یمن می‌بینیم، ما صحنه‌های ایران، سوریه و عراق را که محصول عملکرد شما و گروهک‌های دست‌ساز شما بودند راداریم می‌بینیم، ال سعود خجالت بکشند در نزد امت اسلامی هزاران زن و فرزند سوری را آواره دشت‌ها، بیابان‌ها و دریاها کردند و هزاران منزل مسکونی و مزارع مردم را ویران کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آل سعود ادعای پرچم‌داری اسلام رادارند و اربابان آن‌ها ادعای پرچم‌داری حقوق بشر رادارند، این چه حقوق بشر و چه رفتاری است که امروز به پشتیبانی شما جنایتکاران تاریخ یک پادشاه جاه‌طلب یک روزنامه‌نگار را در محل سفارت کشور بیگانه می‌کشد و سلاخی می‌کند و شما به دنبال پرده‌پوشی آن‌ها هستید.

وی خاطرنشان کرد: حقوق بشر واقعی شما همین است که داریم می‌بینیم، خدا را شاکریم که در 13 آبان امسال آن نقاب حقوق بشری شما کنار رفت و آن دستکش مخملی از روی دست چدنی شما برداشته شد، امروز در ایران اسلامی همه گروه‌ها، احزاب، جریانات سیاسی، جوانانی که بعد از انقلاب و دفاع مقدس به دنیا آمده‌اند فریب‌های شما را دیدند و این آگاه‌سازی اتفاق نیفتاد مگر اینکه یک رئیس‌جمهور نادانی مانند ترامپ روی کار بیاید.

سردار شریف گفت: از این بابت انقلاب اسلامی نقطه آغاز مجددی را در 13 آبان امسال شروع کرده است و آن نفرت از آمریکایی‌ها و اوج نفرت از رفتار هم‌پیمانان آن‌ها در منطقه است و قوت و اراده مجدد برای پیمودن راه شهیدان، آرمان‌های امام راحل و تحقق منویات و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

وی اظهار داشت: ما  به راه شهیدانمان وفادار هستیم و لحظه‌ای از تداوم آرمان‌های آن‌ها بازنخواهیم ایستاد و تا لحظه‌ای که جان در بدن داریم برای اعتلای ایران اسلامی، مردم عزیز این سرزمین که حق استقلال و عظمت رادارند خواهیم جنگید و استقامت می‌کنیم  و لحظه‌ای اجازه نخواهیم داد که شیطنت‌های دشمنان به ثمر نشیند و به گفته امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری پرچم این انقلاب و نهضت به حضرت مهدی(عج) سپرده شود و ما در نزد شهیدانمان روسفید باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز