در هفتمین همایش پدافند غیرعامل؛

سردار جلالی از وزیر کشور تقدیر کرد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۴۳:۵۳
کد خبر: ۷۷۲۷۲۷
سردار جلالی از وزیر کشور تقدیر کرد
هفتمین همایش پدافند غیرعامل از «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور، به عنوان یکی از برگزیدگان این عرصه در سال 97 تقدیرکرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی»، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در لوح تقدیری از وزیر کشور به عنوان برگزیده هفتمین همایش ملی پدافند غیر عامل تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش در متن این تقدیر نامه خطاب به دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آمده است: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راستای پاسداشت سرمایه های معنوی سازمان های متولی ارتقا استحکام درونی و پایداری ملی همچون سازمان پدافند غیر عامل کشور که نقش تاثیرگذاری در افزایش بازدارندگی و مصون سازی زیر ساخت های کشور در برابر تهدیدات، خاصه تهدیدات نوین ایفا می نمایند، کوشش های فراگیر و همه جانبه شما در پیاده سازی تدابیر فرمانده معظم کل قوا و پیشبرد اهداف سیاست های ابلاغی پدافند غیر عامل، نماد افتخار و مباهات این سازمان بوده و به عنوان یکی از برگزیدگان این عرصه در سال 97 معرفی می شوید.

اینک همزمان با هفته پدافند غیر عامل که با شانزدهمین سالگرد فعالیت این سازمان و نیز اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) تقارن یافته است از زحمات بی شائبه جنابعالی قدردانی نموده و به رسم یاد بود این لوح تقدیر را به حضورتان تقدیم می نماییم.

توفیق شما را در ظل توجهات حضرت بقیه الله اعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان مسئلت می نمایم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور

سردار سرتیپ دکتر غلامرضا جلالی

نظر شما