فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

دشمنان را از فاصله ۵۷۰ کیلومتری‌ از بین می‌بریم

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۳:۱۳
کد خبر: ۷۷۶۱۲۳
دشمنان را از فاصله ۵۷۰ کیلومتری‌ از بین می‌بریم
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: وقتی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری‌ دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌بریم، این قدرت بازدارندگی بسیار زیاد ما را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده»، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، صبح امروز و در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید طهرانی مقدم، در جمع خبرنگاران گفت: مردمی که در غزه کاملا محاصره هستند، قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهایی شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این یعنی شکست را پذیرفته است.

وی ادامه داد: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت کاری کردند که رژیم صهیونیستی که خود را چهارمین ارتش بزرگ دنیا می‌داند، دست‌هایش را بالا گرفت و حالا شما این توان را با قدرت دفاعی ایران مقایسه کنید.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه سعودی‌ها سومین بودجه جهان را در اختیار دارند، اظهار کرد: با این حال ترامپ می‌گوید که اگر حمایت‌مان را از شما برداریم شما ظرف ۳ هفته از بین می‌روید.

وی تصریح کرد: اگر به شیوه شهدا برگردیم، در همه امور موفق خواهیم بود.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید؛ همینکه ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است.

وی ادامه داد: وقتی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری‌ دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌بریم، این قدرت بازدارندگی بسیار زیاد ما را نشان می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز