برای پاسخ به سوال نمایندگان؛

۷ وزیر هفته آینده به کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌روند

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۷۶۱۷۲
۷ وزیر هفته آینده به کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌روند
وزرای کشور، بهداشت، اقتصاد، نیرو، خارجه، دفاع و اطلاعات هفته آینده برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون های تخصصی مجلس می‌روند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، لایحه CFT یکشنبه آینده با حضور «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه، «حجت الاسلام علوی»، وزیر اطلاعات و نماینده شورای نگهبان بررسی خواهد شد.

همچنین امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سه شنبه آینده برای پاسخ به سوال 31 نماینده در این کمیسیون حضور می یابد.

«رضا اردکانیان»، وزیر نیرو، سه شنبه آینده برای پاسخ به سوال 9 نماینده درباره طرح یک شوری افزایش ظرفیت پالایشگاه های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری های مردم، در کمیسیون انرژی مجلس حضور می یابد.

«فرهاد دژپسند»، وزیر امور اقتصادی و دارایی، سه شنبه آینده به کمیسیون برنامه و بودجه می رود و گزارشی در مورد جزء یک بند «و» تبصره 5 قانون بودجه به نمایندگان ارائه می کند. بررسی عملکرد بودجه سال 96 و شش ماهه سال جاری شرکت ملی نفت ایران، بررسی طرح افزایش پالایشگاه های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری های مردمی در دستور کار یکشنبه آینده این کمیسیون قرار می گیرد.

«حسن قاضی زاده هاشمی»، وزیر بهداشت و درمان، برای پاسخ به سوال هشت نماینده در موضوعات مختلف بهداشتی و درمانی سه شنبه آینده در کمیسیون بهداشت و درمان حضور می یابد.

«عبدالرضا رحمانی»، فضلی وزیر کشور، برای ارائه گزارشی در مورد برگزاری مراسم پیاده روی اربعین و همچنین موضوع آسیب های اجتماعی سه شنبه آینده به کمیسیون فرهنگی مجلس می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز