نائب ‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

توییت رسایی از بی‌اطلاعی بوده است/ جمنا نسبت به مسائل فعلی کشور بی‌اعتنا نیست

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۵:۱۰:۳۱
کد خبر: ۷۷۷۰۴۸
توییت رسایی از بی‌اطلاعی بوده است/ جمنا نسبت به مسائل فعلی کشور بی‌اعتنا نیست
نائب ‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره توئیت رسایی نسبت به بی‌توجهی جمنا و اصولگرایان به FATF توضیحاتی ارائه کرد.

«مهدی چمران»، نائب ‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در مورد توئیت حمید رسایی در مورد بی تفاوتی اصولگرایان، جبهه پایداری و جمنا درباره موضوع CFT و مشکلات کشور اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، رئیس جمنا، در کانال سروش جبهه مردمی در مصاحبه مفصلی نظر خود را در مورد FATF  و CFT قبل از صحبت های جناب رسایی مطرح کردند. من هم در اینستاگرام و توئیتر چند جمله کوتاه در مورد FATF و CFT و صحبت های دکتر ظریف گذاشتم.

وی افزود: من آقای رسایی را دیدم و از زمانی که بحث تصویب FATF مطرح شده این صحبت ها و این توییت ها بوده است.

نایب رئیس جمنا درباره این سوال که چرا آقای رسایی در توئیت خود نام جمنا را هم به عنوان کسانی که نسبت به موضوع FATF و CFT بی تفاوت هستند، آورده است گفت: بنده نسبت به این موضوع بی اطلاع هستم و حتما برای ایشان پیغامی خواهیم فرستاد که نسبت به این مسائل ملاحظاتی داشته باشند.

مهدی چمران در پایان تاکید کرد: صحبت های ایشان در اثر عدم اطلاع بوده و اگر ایشان نسبت به صحبت های حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان اطلاع پیدا می‌کرد، قطعا چنین صحبت هایی را طرح نمی کرد. جبهه مردمی در این زمینه اعلام نظر کرده و جناب آقای رسایی نسبت به این موضوع اطلاعی نداشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز