سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

الزام استفاده از صندلی کودک تصویب شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۱:۲۴
کد خبر: ۷۷۷۴۸۵
الزام استفاده از صندلی کودک تصویب شد
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: مجلس شورای اسلامی حق دخالت در نحوه قیمت گذاری خودرو را ندارد مقرر شد از باب ارشاد نظرات کمیسیون در این زمینه به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شود تا حقوق مردم در نحوه قیمت گذاری‌ها مدنظر قرار بگیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «ولی ملکی»، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در ابتدای نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن خبرهای مربوط به حوزه کاری این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفقته شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستور کار دوم نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن بررسی  لایحه اصلاح ماده (19) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بود، گفت: در این جلسه با حضور نماینده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران الزام استفاده از صندلی کودک برای کودکان خردسال تصویب شد و در صورت عدم استفاده از صندلی کودک راننده خاطی جریمه می‌شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ادامه نشست امروز کمیسیون مباحثی در خصوص قیمت گذاری خودروها مطرح شد، ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار قصد دارند تا تغییراتی را قیمت‌های موجود خودروهای تولید داخل داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی حق دخالت در نحوه قیمت گذاری خودرو را ندارد مقرر شد از باب ارشاد نظرات کمیسیون در این زمینه به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شود تا حقوق مردم در نحوه قیمت گذاری‌ها مدنظر قرار بگیرد، عنوان کرد: خودروهای با تیراژ بالا توسط اقشار متوسط به سمت پایین خریداری می‌شوند و نیاز به توجه ویژه دارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه افزایش قیمت خودرو موافقت و مخالفت کمیسیون صنایع و معادن مطرح نیست و باید به صورت مثال از آسیب دیدن قطعه‌سازان جلوگیری شود زیرا با آسیب دیدن قطعه‌سازان امکان تولید از بین می‌رود زیرا زنجیره تولید به یکدیگر وابستگی دارد.

 

 

 

نظر شما