یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

مکاتبات ارائه کارت اعتباری به وزارت اقتصاد ارسال خواهد شد/ طرح نیازمند بودجه است

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۵:۲۵:۱۴
کد خبر: ۷۷۷۷۷۰
مکاتبات ارائه کارت اعتباری به وزارت اقتصاد ارسال خواهد شد/ طرح نیازمند بودجه است
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی و کاهش درآمد، باید برای مردمی که توان خرید و مراجعه به مراکز بهداشتی-درمانی ندارند، کارت اعتباری در نظر گرفته شود.

«علی ابراهیمی»، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار برنا، در خصوص "طرح ارائه کارت اعتباری برای خرید لبنیات" گفت: پیشنهادی بود که در نطقم در مجلس مطرح کردم. در کمیسیون اقتصادی هم بحث هایی در این خصوص مطرح است البته نه صرفا منحصر به لبنیات بلکه درباره پوشاک، خوارک و ...

او با اشاره به "بسته حمایتی 200 هزار تومانی" بیان کرد: تعدادی از مردم عادی حقوق بگیر نیستند و رسما هیچ دریافتی ندارند و همینطور برخی کارگران، از این بسته بهره مند نمی‌شوند که باید چاره ای برای آنها اندیشیده شود.

ابراهیمی افزود: باتوجه به شرایط اقتصادی و کاهش درآمد، باید برای مردمی که توان خرید و مراجعه به مراکز بهداشتی-درمانی ندارند، کارت اعتباری در نظر گرفته شود. ما باید از مردم حمایت کنیم و راه حلی بهتر و منطقی تر از کارت اعتباری و بن کارت، وجود ندارد.

او گفت: درباره این طرح مکاتباتی، با وزارت اقتصاد و کمیسیون امور اقتصادی طی دو روز آینده خواهم داشت و جزییات آن ابلاغ خواهد شد؛ البته شاید این پیشنهاد را با اقای لاریجانی نیز در میان بگذارم. این پیشنهاد فعلا به عنوان درخواست یک نماینده و نه در غالب بررسی در صحن مطرح می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی در پایان مطرح کرد: این طرح در کمیسیون کشاورزی مطرح و نظرات مختلفی ارائه شد. از آنجاییکه این طرح باید در لایحه بودجه گنجانده شود، مقداری زمان خواهد برد تا واکنش نمایندگان را به همراه داشته باشد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز