با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۵ پروژه زیربنایی و اقتصادی در استان آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۰:۴۱
کد خبر: ۷۷۷۹۴۸
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۵ پروژه زیربنایی و اقتصادی در استان آذربایجان غربی
با حضور رئیس جمهور 35 طرح و پروژه اقتصادی و زیربنایی به طور همزمان در سطح استان آذربایجان غربی، آغاز و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در جلسه توسعه و برگزیدگان استان آذربایجان غربی دستور افتتاح 29 پروژه و آغاز عملیات اجرایی 6 پروژه را در حوزه‌های صنعت، کشاورزی،‌ بهداشت و درمان، گردشگری، راه و شهرسازی، انرژی و نیرو صادر کرد.

افتتاح فرودگاه ماکو، افتتاح طرح توسعه بیمارستان ارومیه و 46 مرکز ارائه خدمات سلامت در سطح استان، افتتاح 428 پروژه در حوزه آبیاری تحت فشار، افتتاح 18 پروژه در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی، افتتاح طرح توسعه فرش، افتتاح طرح توسعه کارخانجات نساجی، افتتاح طرح گازرسانی به شهر سرو و 200 روستا و افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی منطقه آزاد ماکو و نیز آغاز عملیات اجرایی مجموعه هنری، فرهنگی شمس تبریزی و آغاز عملیات اجرایی شرکت کاوشگران کانی ایران و طرح گازرسانی به 59 روستای استان از جمله طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی بود که با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس در سطح استان آذربایجان غربی و یا آغاز عملیات اجرایی آنان آغاز شد.

در این مراسم همچنین چند تفاهم‌نامه بین صندوق کارآفرینی امید و دانشگاه صنعتی ارومیه و بانک کشاورزی و ملت با استانداری آذربایجان غربی در حضور رئیس جمهور به امضاء رسید.

نظر شما