سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر دفاع قانع نشدند

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۷۸۴۱۸
نمایندگان از پاسخ‌های وزیر دفاع قانع نشدند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور وزیر دفاع در جلسه این کمیسیون برای پاسخگویی به سئوالات تعدادی از نمایندگان، گفت: نمایندگان سئوال‌کننده از وزیر دفاع، درباره چگونگی دسترسی به فیلم محرمانه مربوط به دُری اصفهانی، از پاسخ‌های ارائه‌شده امیر حاتمی قانع نشدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی نجفی خوشرودی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: این جلسه با حضور وزیر دفاع برای پاسخ به سئوال تعدادی از نمایندگان برگزار شد.

وی افزود: سئوال اول را آقای کاتب نماینده گرمسار مطرح کرد مبنی‌بر این‌که جاده‌ای در منطقه خُجیر در اطراف تهران وجود دارد و چرا محدودیت‌هایی برای روستاییان و اهالی آن منطقه ایجاد شده است؟ پاسخ وزیر این بود که آن جاده در منطقه نظامی و دارای شرایط خاصی است. لذا در عین توجه به این شرایط و ملاحظات نهایت همکاری و کمک را به مردم خواهیم داشت تا مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

نجفی ادامه داد: علی‌رغم این توضیحات، آقای کاتب از پاسخ وزیر دفاع قانع نشد و در نهایت قرار شد کارگروه مشترکی برای بررسی بیشتر این مساله تشکیل شود.

نجفی گفت: سئوال بعدی مربوط به آقای رحیمی نماینده تهران و ۲۶ نماینده دیگر بود مبنی‌بر این‌که فیلمی که آقای کریمی قدوسی نماینده مشهد در جریان طرح سئوال از آقای ظریف در صحن مجلس در خصوص موضوع آقای دُری اصفهانی منتشر کرده است، قبل از آن در کمیسیون امنیت ملی به نمایش گذاشته شده بود که در آن جلسه تاکید شد این فیلم محرمانه است؛ موضوعی که آن زمان از سوی اطلاعات سپاه بیان شد. سئوال این نمایندگان آن بود که چطور این فیلم علی‌رغم محرمانه بودن، منتشر شده و عوامل دسترسی به این فیلم چه کسانی بودند؟ آقای وزیر پاسخ‌ها را ارائه کرد ولی در نهایت آقای رحیمی قانع نشد و قرار شد پیگیری‌های بعدی انجام شود.

وی با اشاره به سئوال خانم چنارانی نماینده طرقبه از وزیر دفاع، گفت: این سئوال ناظر به عملکرد شرکت‌های تابعه وزارت دفاع بود که بعد از پاسخ‌های وزیر دفاع، یک‌ماه به وزارت دفاع فرصت داده شد تا گزارش کامل‌تری را ارائه کند و بعد نماینده سئوال‌کننده نظرش را بگوید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز